網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

佘詩曼傳聖旨:聶遠話好想嚟! __,佘詩曼,聶遠,

佘詩曼以嫻妃造型拍廣告。
佘詩曼傳聖旨:聶遠話好想嚟!對於眾演員中秋襲港,「嫻妃」佘詩曼接受本報電話訪問,直言身負重任,負責「傳聖旨」!阿佘說:「因為皇上聶遠嚟唔到,佢託我同大 ...


佘詩曼傳聖旨:聶遠話好想嚟!

對於眾演員中秋襲港,「嫻妃」佘詩曼接受本報電話訪問,直言身負重任,負責「傳聖旨」!阿佘說:「因為皇上聶遠嚟唔到,佢託我同大家講聲:『我真係好想嚟,因為有工作在身,希望下次有機會嚟香港同大家見面。 』」由於她是全劇唯一的香港演員,問到會否親自招呼?她說:「本來我好想盡地主之誼,請佢哋食中秋節飯,但好可惜,當日我做完無綫嘅記者會就要飛,唔可以同佢哋食飯,我都冇得喺香港慶祝中秋,但我預備咗特色月餅送畀佢哋。今次好開心,因為成班演員嚟香港,可以畀香港觀眾見到佢哋。其實我哋唔係好耐冇見,成日都見,因為成日有活動喺北京,早幾日喺頒獎禮都見到皇上。」

此外,在內地人氣勁升的阿佘,最近替連鎖炸雞店拍廣告宣傳中秋食品,更以「嫻妃」造型現身,重現劇中霸氣。網友留言讚她和食品「一樣香甜,讓人回味」外,更指其舊愛鄭嘉穎也曾替該品牌拍廣告。






鍾意就快D Share啦!