掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

叫城城「要生多啲」徐子淇:一個唔夠熱鬧 __,城城,子淇,郭富城,徐子淇,

城城昨日出席活動時表示,做了爸爸後感到責任重大。
城城昨日出席活動時表示,做了爸爸後感到責任重大。郭富城與徐子淇昨晚現身灣仔君悅酒店,出席救助兒童基金會慈善晚宴,二人齊接受訪問。提到今次籌款目標可以為 ...


郭富城與徐子淇昨晚現身灣仔君悅酒店,出席救助兒童基金會慈善晚宴,二人齊接受訪問。提到今次籌款目標可以為柬埔寨起9間學校。子淇感謝城城前來:「佢做咗爸爸,對小朋友嘅事特別關心。」城城透露待小朋友大一點會帶她去探訪:「等佢哋嘅成長有正面、正能量,去幫助其他小朋友。」

問到二人有否交流湊仔心得,子淇笑城城已經好熟手,她表示:「我都唔記得啦,我嗰啲都大晒。」提到他早前透露愛人多的家庭,記者正想開口恭喜他時,城城即表示:「今日唔講呢啲,有好消息會同大家講,暫時無可奉告。」在旁的子淇即鼓勵他再生B會熱鬧一點,城城即點頭:「係會熱鬧啲,我之前都講過順其自然,總之有好消息會同大家分享。」

採訪、攝影:盧妹




鍾意就快D Share啦!