網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月5日 星期三

張文采:同無綫有咩分別?周嘉儀黃紫盈轉投亞視 __,亞視,周嘉儀,嘉儀,張文采,無綫,紫盈,黃紫盈,

周嘉儀(左)同黃紫盈齊齊倒戈!前無綫兩大女神主播周嘉儀和黃紫盈今日齊現身亞視,宣布她們擔任新節目《香港追擊搜》主持。當嘉儀表示大家是同期主播時,黃紫盈 ...


周嘉儀(左)同黃紫盈齊齊倒戈!


前無綫兩大女神主播周嘉儀和黃紫盈今日齊現身亞視,宣布她們擔任新節目《香港追擊搜》主持。當嘉儀表示大家是同期主播時,黃紫盈笑着反問:「同期?」嘉儀才補充:「我早佢幾年。」黃紫盈即刻叫了聲「師姐」。

兩人先後離開無綫後,亦曾有合作做主持,不過是次新節目則會較少碰頭機會。對於入亞視,嘉儀說:「今日早咗入嚟化妝,同佢講開,原來佢又係喺化妝間,但大家隔住一面牆見唔到。(覺得同以前無綫分別好大?)拍攝都係咁進行,同事都好專業,好有交帶,分別不大。」

而黃紫盈同樣表示沒有大分別,指是網絡媒體,合作好快上手,問到酬勞如何?她說:「唔錯,有誠意,好開心。(價錢開心過以前?)開心」嘉儀亦表示非主要向錢看,自言好耐沒有在幕前出現,希望獲得滿足感,兩人均表示希望做個好節目,緊要過錢。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!