掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

【「出賣」朋友女兒系列】林志穎鍾麗緹兩家迎月 豪宅大泳池超浮誇 __,林志穎,鍾麗緹,

小志和緹緹兩家人迎月(網上圖片)
今日中秋節,昨晚林志穎和鍾麗緹兩家人齊齊迎月,02年兩人合作拍大陸劇《天龍八部》,相隔16年,「段譽」和「馬夫人」聚首慶中秋,小志在社交網晒相並留言: ...


今日中秋節,昨晚林志穎和鍾麗緹兩家人齊齊迎月,02年兩人合作拍大陸劇《天龍八部》,相隔16年,「段譽」和「馬夫人」聚首慶中秋,小志在社交網晒相並留言:「中秋佳節,家庭聚會祝大家中秋快樂!」



兩家人在泳池邊搞BBQ派對,48歲嘅緹緹現已是三女之母,43歲小志跟老婆就育有三子,比緹緹細5年嘅小志,玩自拍時憑住一張baby face成功搶鏡,小志仲好保護9歲大仔Kimi,雖然幾年前曾帶Kimi參與大陸真人騷節目《爸爸去那兒》,但昨晚晒相卻只見Kimi嘅背影,完全睇唔到樣子,反而「出賣」了緹緹嘅囡囡喎!好在緹緹經常在社交網晒囡囡相,相信佢唔介意小志咁做。



不過,兩家人玩得好開心,小朋友又玩大富翁又落泳池游水,相中見到泳池超大,網民都感到嘩言:「房子真好啊!」相中不見緹緹老公張倫碩,不知是否忙工作無暇陪家人慶中秋呢!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



小志和緹緹兩家人迎月(網上圖片) 小志只貼Kimi背影相(網上圖片) 小志只貼Kimi背影相(網上圖片)
緹緹和小志夫婦玩自拍(網上圖片)

緹緹和小志夫婦玩自拍(網上圖片)
Kimi蹲在泳池邊睇緹緹女兒游水(網上圖片)

Kimi蹲在泳池邊睇緹緹女兒游水(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!