掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

鍾嘉欣:鍾嘉欣屋企生仔 王君馨:有專業人士接生 __,君馨,嘉欣,王君馨,鍾嘉欣,

王君馨(左圖右)戥鍾嘉欣開心!34歲嘅女星鍾嘉欣宣布在家中為老公Jeremy誕下細仔,恭喜晒!佢嘅好友王君馨向東網表示:「戥嘉欣非常開心!因為佢今次係 ...


王君馨(左圖右)戥鍾嘉欣開心!


34歲嘅女星鍾嘉欣宣布在家中為老公Jeremy 誕下細仔,恭喜晒!佢嘅好友王君馨向東網表示:「戥嘉欣非常開心!因為佢今次係喺屋企自己生咗個BB出嚟嘅,覺得佢好勇敢同埋犀利,哈哈!佢亦慢慢更加接近佢嘅夢想,因為佢好鍾意小朋友,好想生好多個。咁已經有一男一女湊夠個『好』字,真係好戥佢開心,又戥Jeremy 開心!祝佢哋一家人身體健康、平平安安、開開心心!」

問嘉欣老公有冇幫手接生?君馨表示:「我又唔知喎,但我諗佢想試一試一個喺屋企最natural嘅方法自己去生,咁一定有一個識得幫佢接生嘅人喺度,我唔知嗰啲叫醫生定係Birth mother…我唔知點叫,但總之有一個專業人士喺屋企幫佢接生,細節就唔清楚喇!」

而另一位好姊妹李亞男就表示:「唔知道詳情,淨係知佢生咗,事前已經恭喜咗佢,謝謝!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!