網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月22日 星期六

楊盼盼:傷勢逐漸好轉 楊盼盼女代母報平安 __,楊盼盼,

Jessica代母報平安,表示盼盼已經可以洗面喇!資深動作女星楊盼盼日前喺馬來西亞拍賀歲片期間意外燒傷,阿女Jessica連日嚟都有透過短訊同社交網不 ...


Jessica代母報平安,表示盼盼已經可以洗面喇!


資深動作女星楊盼盼日前喺馬來西亞拍賀歲片期間意外燒傷,阿女Jessica連日嚟都有透過短訊同社交網不斷更新媽媽嘅情況,向各界報平安。呢日Jessica喺社交網分享工作上嘅安排,未知係咪因為要照顧媽媽嘅關係,佢表示未能抽身參與部分工作。另外,佢又透露媽媽嘅傷勢已經逐漸好轉,並再次多謝外界嘅關心,佢留言提到:「繼續多謝朋友和傳媒連日來的關心,媽咪已經可以洗面,注意番個傷口就ok!」

另外,楊盼盼透過公司HITHUT嘅名義發聲明,多謝各大傳媒嘅慰問,並澄清指:「我們HITHUT並沒有參與馬來西亞電影《大地回春》的動作團隊和任何顧問意見。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!