網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月22日 星期六

張達倫:仔仔唔怕鏡頭 張達倫同無綫轉合約搵奶粉錢 __,張達倫,無綫,

張達倫仔仔好精靈。藝人張達倫帶同太太及囝囝碩碩出席活動,快將一歲的碩碩面對鏡頭冇有怕,還不時望向鏡頭,精靈非常。問到會否讓囝囝拍廣告?張達倫笑謂:「都 ...


張達倫仔仔好精靈。


藝人張達倫帶同太太及囝囝碩碩出席活動,快將一歲的碩碩面對鏡頭冇有怕,還不時望向鏡頭,精靈非常。問到會否讓囝囝拍廣告?張達倫笑謂:「都冇人搵,但其實我都唔介意,拍劇就唔好啦,廣告就OK。」

已剛從內地返港的他,透露與無綫已轉成藝員合約,故此行主要與內地製作單位見面,期望日後多點機會合作:「因為我想賺多啲,要搵奶粉錢。(香港演員去內地工作又有新政策? )我唔係主持,所以冇乜大影響。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!