網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

【係愛呀!】裕美帶你遊米蘭之 老外男友啜腳趾 __,裕美,

30歲裕美,自去年跟老外Alex撻著後,二人愛得癡纏,不時在ig放閃晒恩愛。早前裕美跟男友Alex返鄕下(意大利),裕美第一次歐遊既興奮又新鮮,去到男 ...




30歲裕美,自去年跟老外Alex撻著後,二人愛得癡纏,不時在ig放閃晒恩愛。

早前裕美跟男友Alex 返鄕下(意大利),裕美第一次歐遊既興奮又新鮮 ,去到男友家鄕意大利,Alex 唔係帶佢去食意大利餐, 反而就女友口味,搵亞洲人最愛既飲茶食點心。

話晒兩地飲食文化唔同,老外對好多中國食物文化都抗拒,如內臟 、雞腳等。

貪玩裕美就向男友挑機,要佢初嚐豉汁鳳爪,教佢啜腳趾。Alex初初都不敢試,但不敢拒絕女友下唯有頂硬上,結果啜腳趾啜咗5分鐘,食後感......

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!