掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

陳瀅:翻撻舊愛?陳瀅「峰」騷爆響口話… __,陳瀅,

陳瀅話不嬲有同舊愛Keep住聯絡。藝人陳瀅低胸出席瑞士腕錶品牌寶齊萊晚宴,十分性感,她表示已做足防走光措施:「最近拍電影要素顏示人,難得今次呢個活動咁 ...


陳瀅話不嬲有同舊愛Keep住聯絡。


藝人陳瀅低胸出席瑞士腕錶品牌寶齊萊晚宴,十分性感,她表示已做足防走光措施:「最近拍電影要素顏示人,難得今次呢個活動咁優雅,可以打扮得靚啲。(素顏唔擔心?)我成日都素顏,冇所謂,自己都有保養,唔會好難。」問到是否愛情滋潤?她甜笑說:「冇,同男仔食飯睇戲都有,但唔係追求,係認識吓,暫時都冇覺得邊個好想發展。(中秋節點過?)開工,成個星期都開工,好忙,冇時間深入了解吓。」問到如果翻撻舊愛就不用再了解,她爆響口說:「冇、冇,冇一齊,我不嬲同以前男友都Keep住有聯絡。」同場的雨僑以一襲透視紅裙出席,微露性感誘惑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!