掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

【多才新娘】組樂隊 畫唱片封套 __,

Rita(左)與同為基督徒的王君馨亦有交流。互聯網圖片
現年41歲的新娘Rita於多倫多修讀廣告美術指導,畢業後回流發展。熱愛音樂的Rita曾組樂隊LAZY:MODE,06年更推出大碟《我看你你看我》,亦曾 ...


現年41歲的新娘Rita於多倫多修讀廣告美術指導,畢業後回流發展。熱愛音樂的Rita曾組樂隊LAZY:MODE,06年更推出大碟《我看你 你看我》,亦曾是劉以達樂隊 LOVE MISSION成員,更在黃耀明歌曲《現實與想像之間》唱和音。後以筆名「古惑貓」涉足設計及插畫界,獲護膚品牌邀請為謝安琪設計肖像Kaydol,在10年也曾為羅敏莊大碟《Very Meaningful》設計封面。五年前,Rita因為掛念家人,返回多倫多定居。

羅敏莊得知喜訊後,昨日送上祝福:「其實我同佢哋唔熟,但都戥佢哋開心,我大概十年前識Rita,我哋夾過band,佢負責彈鋼琴,印象中Rita好斯文、好乖、好靜。」




鍾意就快D Share啦!