掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

女友當年懷孕後分手 張偉文願意負責任 __,張偉文,

自言桃花麻麻的張偉文,35歲前的四段感情皆無疾而終,35歲後就單身至今。
自言桃花麻麻的張偉文,35歲前的四段感情皆無疾而終,35歲後就單身至今。公認是「靚聲王」的張偉文,聲音溫柔醇厚。人如其聲,張偉文為人不慍不火,也許因為 ...


公認是「靚聲王」的張偉文,聲音溫柔醇厚。人如其聲,張偉文為人不慍不火,也許因為不夠火,令人懷疑他是同性戀。張偉文日前接受《蘋果》專訪,直言年輕時有同志向他示愛,但他都會避之則吉。罕談感情的他自爆有過四段短暫情緣,可惜全都無疾而終,多年來張偉文都心繫初戀女友,女方更曾為他懷孕,可惜伊人遠走他鄉,如今芳蹤杳杳。年屆64歲的他,唯一心結就是希望可以尋回骨肉,重拾親情。

撰文︰祖李

攝影︰陳俊強

憑着醇厚且溫柔的聲線,在樂壇唱足四十年的張偉文,最近忙於籌備本月初開始舉行的「沿途有你」演唱會。僅六場的個唱開足兩個月,至下月尾才正式完結,皆因張偉文自前年做完兩次腰椎手術後,行動不便,出入需以電動輪椅代步,即使站立十分鐘也覺得相當疲累,所以每場演唱會都會相隔數天至數周舉行。演唱會亦會有好友胡美儀、麗莎及譚錫禧等助陣,不只為帶來火花,也分擔踏台板時間,減輕張偉文負擔。

原本是肥仔的張偉文,在16年被傳媒拍到暴瘦百多磅,其實當時他已做過一次手術。近三年張偉文已做過兩次大型手術,他坦言經歷過死亡一刻,在推出手術室時,更以為自己彌留︰「咁短時間做兩次手術,對手術失晒信心,有種恐懼,會問自己究竟今次出唔出到院。唔係怕死,只係未ready死亡,做大手術,要成十二、三個鐘。雖然我不嬲係無神論,但醒咗之後蒙查查,見到兩邊有人抬住我,我心諗,原來世界真係有天堂,見到啲光管白雪雪、啲人又戴咗白帽,感覺好浮,後來麻醉師當頭棒喝『你未死,啱啱做完手術咋。』我至知自己大步檻過。」



性生活不協調

抱病在床的日子,難免寂寞。不過,張偉文卻說現在已習慣獨身,不會奢望愛情再降臨,他形容自己情路崎嶇,十五年內的四段情緣都無疾而終。他覺得女人很難捉摸,尤其性方面更難協調︰「未夠20歲開始到35歲,我曾經有四段緣份,但次次都冇結果,因為年少氣盛,我又執着,很容易衝撞對方,咁就散囉。尤其住埋一齊生活,最長都只係個幾月。因為有性有愛嘅生活同單身好唔同,男仔喺性愛方面會主動啲,你想要,梗係模手摸腳,但佢又唔鍾意,性呢方面好麻煩。」

張偉文覺得男女關係,做朋友比做夫妻容易,原來第一任女友曾懷有他的骨肉,卻選擇不辭而別。說起這段情,他大感無奈︰「佢有咗身孕就走咗去,有冇生我唔知,只係留低張紙,話有咗四個月,喺香港落(墮胎)好危險,所以要去外國。我覺得係借口,佢應該只係想搵個地方生個小朋友出嚟,可能因為當時我好窮,佢唔想嫁畀我。兩年後我再撞番佢,約佢去茶餐廳見面,打算問佢呢件事,但我等到打烊佢都冇嚟,之後我再冇見到佢。」



近年做過兩次大手術的張偉文清減不少,至今仍需以輪椅代步。 近年做過兩次大手術的張偉文清減不少,至今仍需以輪椅代步。
【2005 開騷收花】張偉文03年復出幕前,05年曾舉辦演唱會,當時他身形豐腴。資料圖片

【2005 開騷收花】

張偉文03年復出幕前,05年曾舉辦演唱會,當時他身形豐腴。資料圖片
【2017 病後復出】去年張偉文身體未完全恢復,但仍現身支持好友呂珊的演唱會。資料圖片

【2017 病後復出】

去年張偉文身體未完全恢復,但仍現身支持好友呂珊的演唱會。資料圖片

同性三角情仇

當年張偉文在酒店廚房學師,收入不高,一個月只有120元收入,為了愛情,他以50元在尖沙嘴租住一個房間,與女朋友展開同居生活:「不過一齊住之後,可能係因為我堅持或者佢固執,大家拗撬越嚟越多。其實佢點樣處置個BB,我都控制唔到,如果佢真係生落嚟,我好想要番,我會負責㗎。因為我其實好鍾意佢,我第一次都畀咗佢。佢唱歌又叻,尤其係黃梅調,我哋有共同嗜好,把聲啱key又夾,所以佢走我都好唔捨得,由始至終,我都唔知佢點解離開我,覺得好可惜。我知道佢𠵱家喺美國或者加拿大生活,但唔知地址。」

其實張偉文與初戀女友開始,亦牽扯到一位他由小玩到大的同性好友,更演變出一段三角情仇︰「我初戀女友最初係鍾意我一個稱兄道弟、由細識到大嘅老死,突然有日佢(初戀女友)同我講,話個兄弟鍾意我,我就解釋我哋只係兄弟情,叫佢唔好搞錯,但佢話係個男仔親口承認,當時我好愕然、氣憤,不停解釋。但諗諗吓又覺得個兄弟有時對我嘅眼光,真係有啲唔尋常,咁我為咗證明我係直,我仲捉住佢隻手摸我下體,同佢講『係咪呢!我都話我係得嘅。』當時做酒店啲人係咁癲、咁開放,我哋就係咁樣開始咗。可能佢唔夠鍾意我,因為佢都係因為發現我兄弟係同志先至轉軚同我發展。」至於女子是否報復他,張偉文無奈說︰「如果係咁佢贏咗,因為我真係受傷。」經此一役,不只戀情不再,兄弟情也不再。

之後張偉文拍過三次拖,但亦不能適應對方的想法,他說︰「第二個女朋友好古板,乜都要問過父母!其實佢都成年,只係細我一歲。至於第三個,佢同我同年,但就成日話覺得會快老過我,好冇安全感,到最後都係散。」張偉文說一生姻緣運普通,他直說︰「33歲後再冇遇過,因為我鍾意靚女,靚女首要條件係後生。咁我當時都三十幾歲,後生女都唔鍾意我,𠵱家我身體仲咁樣,更加唔諗啦。」



弟妹自小失散

自幼喪父的張偉文,母親一人難以撫養四個兒女,惟有留下長子張偉文,其他孩子都要送給人養,張偉文與其他三弟妹,也是長大後才重逢,但長時間分隔,感情疏離。年輕時代,張偉文待人很熱情,但娛樂圈損友不少,黐飲黐食的人、借錢唔還的人亦有不少,令他越來越覺得要與人保持距離,君子之交淡如水。就算抱病,他都寧願選擇一個人承受︰「我不會同人講我病,尤其親人及同你感情好嘅人,因為我唔識點回報,我好怕欠人,到人哋需要你幫助時,你又無能為力,咁就唔好啦。人與人點都要有距離,去到好知心,我會驚。30歲前,我好多所謂死黨,以為你賺好多,會問你借天文數字,從此之後,我唔想再知人哋咁多嘢。」張偉文現在唯一的心結,就是有生之年尋回自己的骨肉,重拾失落了的親情。




鍾意就快D Share啦!