網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月20日 星期四

瓊瑤:《還珠格格》名單疑曝光 網友:摧毀回憶! __,瓊瑤,還珠,還珠格格,

唔好喇………「神劇」《還珠格格》於1998年播出,當時成功捧紅趙薇、林心如、周杰、范冰冰及蘇有朋等,人物角色形象鮮明,即使之後續集換人繼續播,但係一班 ...


唔好喇………


「神劇」《還珠格格》於1998年播出,當時成功捧紅趙薇、林心如、周杰、范冰冰及蘇有朋等,人物角色形象鮮明,即使之後續集換人繼續播,但係一班「元老級」演員喺大家心目中嘅地位完全冇動搖,真係「唯獨你是不可取替」!

事隔20年,《還珠》作者兼出品人瓊瑤宣布將重新拍攝《還珠》,仲講到明翻拍重點要用「年輕人喜歡的方式」出發,搞到網民議論紛紛,叫瓊瑤放過大家嘅童年回憶。到咗今日,被指係《還珠》嘅「演員名單」喺網路流傳,定妝表時間為今年12月,陣容大部分都係新生代演員,小燕子就會由大陸演員楊紫演出,紫薇會係啱啱嫁人嘅張馨予飾演,五阿哥就搵嚟新版《流星花園》中嘅「道明寺」王鶴棣,更有傳范冰冰細佬范丞丞都有可能出演。不過最令人驚訝嘅,就係喺原在《還珠》飾演皇后嘅戴春榮竟然變咗做容嬤嬤……

此名單一出,大批網友都唔睇好,負評如潮,更有人直指呢個陣容係「摧毀童年回憶」!有大陸媒體就向劇方求證,對方就回覆表示選角都未正式開始,邊度嚟個演員陣容。而張馨予亦喺社交網表示自己「這麼彪悍彪悍演不了柔弱的女字。」見到呢啲回應,相信網友嘅心情都定番好多。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!