掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

【被讚香港精神傳承】謝霆鋒再唱《光輝歲月》全場哄動 __,霆鋒,謝霆鋒,

內地選秀節目《中國好聲音》日前播出第九期,今期嘅七強賽中,三位導師都要揀霆鋒一隊嚟battle,雖然三打一被圍攻,但霆鋒一隊速戰速決,好快就揮低其他挑 ...




內地選秀節目《中國好聲音》日前播出第九期,今期嘅七強賽中,三位導師都要揀霆鋒一隊嚟battle,雖然三打一被圍攻,但霆鋒一隊速戰速決,好快就揮低其他挑戰者,之後霆鋒仲講笑話「咁早搞掂,都冇佢嘅事,要帶隊員去打邊爐咁話。」

節目一開始,霆鋒帶領住隊員唱出Beyond嘅《光輝歲月》向偶像黃家駒致敬。精彩表演令觀眾非常興奮,導師庾澄慶同李健都不約而同話:「霆鋒是香港精神的傳承。」

今期節目一共四輪比拼,霆鋒一隊選手全部出戰,最後隊劉郡格同「打包安琪」兩位選手成功晉級七強。而今場比賽中最大亮點,就係霆鋒改編《貝加爾湖畔+Faded》,將民謠加入電子音樂,令「打包安琪」以大比分獲勝,成為七強之一,再一次証明霆鋒嘅音樂功力。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!