掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

【吳啟華契仔女人街遭喊打】廖啟智擸衫架狂追:第一次做戲仲想點 __,吳啟華,廖啟智,

吳啟華契仔梁珈榕,因為早前見過契爺拍戲而產生興趣,於是自薦入行,第一部電影《再見.女人街》就跟神級演技廖啟智合作。這天,他們跟尹光、朱咪咪等在女人街拍 ...




吳啟華契仔梁珈榕,因為早前見過契爺拍戲而產生興趣,於是自薦入行,第一部電影《再見.女人街》就跟神級演技廖啟智合作。這天,他們跟尹光、朱咪咪等在女人街拍外景,其中一場戲講述契仔講大話戲弄尹光,被飾演老豆的廖啟智用衫架追打。

第一次演戲的契仔被智叔大讚有潛質夠投入,他自己亦不怕被狂打:「我有同契爺通電話,佢唔會覺得係啲咩,又唔會受傷。」

契仔十分專業,要求廖啟智真打唔好客氣,最好是一take搞掂。而在現場的「真爸爸」十分支持,全程跟足替兒子打氣。

另智叔為要小販角色更立體有真實感,開拍前已經做搜集功夫,自我打造造形,不單將牙變煙屎牙,更特登幫手指甲化妝綑上黑邊。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:

鍾意就快D Share啦!