掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

袁詠儀:靚靚年少氣盛得罪人 同邊個相處最舒服? __,靚靚,袁詠儀,

袁詠儀(靚靚)坦言以前拍戲經常提出意見,有啲導演感不滿!藝人袁詠儀(靚靚)為ViuTV節目《大星講》任嘉賓,分享由出道到感受娛樂圈人情冷暖,以及相夫教 ...


袁詠儀(靚靚)坦言以前拍戲經常提出意見,有啲導演感不滿!


藝人袁詠儀(靚靚)為ViuTV節目《大星講》任嘉賓,分享由出道到感受娛樂圈人情冷暖,以及相夫教子的點滴。對於有指她當年出道不久,因意氣風發得罪人,結果遭封殺,電影產量亦因而減少,及後出席一個派對時,即使遇到相熟導演,對方亦找藉口避開,令其不是味兒。

而貴為影后的她,坦言以往拍電影也經常提出意見,令有些導演感不滿,她謂:「不過咁多個導演入面,我同陳可辛相處最舒服,因為佢會花時間同我交談,了解成件事之後再同我解釋。」更指當年選港姐全因為去了旅行。

講到她的另一半張智霖,靚靚大爆與對方初認識時,雙雙到茶樓飲茶,Chilam會自己獨霸一整籠蝦餃,絕不留給他人,此後她不厭其煩向他說教,直至對方改變為止。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!