掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

冠軍陳曉華:我一樣冇舞蹈底 __,陳曉華,

鄧卓殷(左起)、陳曉華和丁子田均不覺得短時間內學舞辛苦。
冠軍陳曉華:我一樣冇舞蹈底出爐港姐冠軍陳曉華、亞軍鄧卓殷及季軍丁子田前晚出席晚宴。對於工藤佑采大爆比賽前一星期需要練4隻舞,就像「唔畀生路行」,陳曉華 ...


冠軍陳曉華:我一樣冇舞蹈底

出爐港姐冠軍陳曉華、亞軍鄧卓殷及季軍丁子田前晚出席晚宴。對於工藤佑采大爆比賽前一星期需要練4隻舞,就像「唔畀生路行」,陳曉華說:「聽嘅時候好恐怖,但做落又唔係真係咁難。我同佢一樣冇舞蹈底子,但都好努力去學。」

丁子田被問到工藤落選後不停「批判」,是否輸了不忿氣?她說:「唔知道,(覺得佢Hea?)咁又唔覺,佢好認真。(佢話再上台表演前啱啱喊完,覺得呢個安排唔係咁好?)呢個係畀即使落選,都可以表現到學到嘅嘢,係好好嘅Idea。」提到全體佳麗食雞煲,但工藤缺席,鄧卓殷維護她說:「佢嗰日約咗人先唔嚟,佢喺Group入面好Active咁講嘢。」






鍾意就快D Share啦!