掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

子女讀傳統學校 Bob嫂:學好中文 __,Bob,林盛斌,

Bob嫂讓女兒就讀傳統學校,覺得她們成績不是最差就OK。
Bob嫂讓女兒就讀傳統學校,覺得她們成績不是最差就OK。照顧一個小朋友已經辛苦,更何況四個?林盛斌(Bob)日前做完通波仔手術,子女開學全靠Bob嫂黃 ...


照顧一個小朋友已經辛苦,更何況四個?林盛斌(Bob)日前做完通波仔手術,子女開學全靠Bob嫂黃乙頤(Pearl)。日前《蘋果》到訪Bob位於旺角的豪宅做訪問,一入屋已見到10歲的霏兒(Faye)、6歲的熹兒(Haye)及3歲的機兒(Kaye)跑來跑去,至於剛滿1歲的弟弟道申(Jaye)就睡覺。

大女Faye說:「暑期作業大部份喺學校做晒,比較難嗰啲,之前去到加拿大先做。」原來Bob一家早前到加拿大一個月放暑假,讓女兒參加Rocket Camp,學習基本火箭製作過程。Pearl說:「冇額外畀練習佢哋做,向來唔想畀仔女太大壓力,只要唔係最差嗰個就OK。不過大家姐今年讀小五,要考呈分試,都要逐步增加練習。」



不少藝人子女都選擇直資或私立學校,Bob的子女卻入讀傳統學校,Pearl解釋說:「我哋都係傳統學校出嚟,紀律會嚴謹啲,想佢哋學好基本嘅中文同普通話,如果想佢哋英文好啲就再畀啲courses佢哋上,等佢哋大啲先再作其他選擇。」Pearl早前推出一本《學生仔手冊》講湊子女苦樂,Pearl最希望小朋友學懂珍惜:「通常妹妹都會跟埋家姐讀同一間學校,但我都要二妹同三妹去考入學試,我每次都報考七、八間,等佢哋知道讀書係要過五關斬六將。」

採訪:嵐山

攝影:林賓尼



大女Faye與二女Haye不時打打鬧鬧,相當活潑。 大女Faye與二女Haye不時打打鬧鬧,相當活潑。
育有三女一子的Bob,可說是圈中的多仔公。互聯網圖片

育有三女一子的Bob,可說是圈中的多仔公。互聯網圖片

鍾意就快D Share啦!