掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

《延禧攻略》:阿佘「嫻妃」上身 惡鬥Bob喪扯頭髮 __,Bob,佘詩曼,延禧攻略,林盛斌,阿佘,

奸樣回歸!佘詩曼(阿佘)、林盛斌(Bob)為無綫節目《延禧南巡》演趣劇,重演《延禧攻略》「嫻妃」大鬥病塌中的「高貴妃」,佘詩曼飾演番「嫻妃」,而古裝扮 ...


奸樣回歸!


佘詩曼(阿佘)、林盛斌(Bob)為無綫節目《延禧南巡》演趣劇,重演《延禧攻略》「嫻妃」大鬥病塌中的「高貴妃」,佘詩曼飾演番「嫻妃」,而古裝扮相的Bob則演「高貴妃」,視后阿佘演繹趣劇時七情上面,扯住林盛斌的假髮,阿Bob即謂:「假髮好易甩㗎。」阿佘最後變成掹耳仔,而當大家玩得不亦樂乎之際,「彩蛋」出場,陳豪「客串」皇上現身,力撐舊拍檔阿佘!之後接受訪問,陳豪被問到睇《延禧攻略》最喜歡佘詩曼哪一段戲?他表示:「大結局佢Solo嗰場,我諗大家都同意嘅。(你係咪真係有睇㗎?)Of course,我屋企唔睇電視,但會睇阿佘!」逗得阿佘笑不攏嘴。

林盛斌被問到演趣劇時是否忍不住笑,他謂:「係,因為大家都唔夠時間,佢(阿佘)又啱啱落機,都係上台前對一對稿,所以會有啲甩稿,之前同阿佘都分別喺啲綜藝一齊演出過,大家都講過想演一齣好戲,今次演出都係阿佘提議同我一齊做,佢好犀利,一舉手一投足,都好有戲。」講到造型十足十「肥版爾晴」,Bob直言他跟飾演爾晴的蘇青都在微博聯絡過,對方更指想見真人,如今終於有機會見面。

而談到許凱,Bob大讚對方「又高又靚仔」,連他也心動!今日是林盛斌39歲生日又適逢中秋節,他指會在家與屋企人度過,他還指自己將會做心臟通波仔手術,現最緊要身體健康。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!