掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

林盛斌:【通完波仔冇耐】Bob精神奕奕幫細仔慶生 __,Bob,慶生,林盛斌,

Bob(圓圖)笑得勁開心!藝人林盛斌(Bob)早前因為三條心臟血管栓塞而緊急入院做通波仔手術,現時已經冇事出咗院休息。呢日,佢就趁住得閒日子同細仔林道 ...


Bob(圓圖)笑得勁開心!


藝人林盛斌(Bob)早前因為三條心臟血管栓塞而緊急入院做通波仔手術,現時已經冇事出咗院休息。呢日,佢就趁住得閒日子同細仔林道申(Jaye)舉行一歲生日派對!

其實Jaye喺上個月已經生咗日㗎喇,早前Bob一家六口亦已經簡簡單單切咗蛋糕慶祝。不過今次,佢哋就約埋成班朋友一齊開派對,喺大合照入面,目測起碼有成50幾人企喺個客廳影相,呢個效果睇嚟真係要阿Bob嘅二千呎豪宅先至做到!雖然派對只係簡單布置,但見大家都玩得好開心,喺人群中都見到阿Bob精神唔錯,而Bob嫂Pearl亦多謝賓客嘅來臨:「Jaye Jaye嘅一歳生日party!多謝各位好朋友來分享我地(哋)嘅快樂,太愛你地(哋)」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!