網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月13日 星期四

【呃唔到人】教瑜伽body弗到爆 42歲鍾麗淇三下巴出賣年齡 __,鍾麗淇,

齋睇鍾麗淇呢副body,又真係點睇都唔似四十有二嘅!不過⋯⋯Zoom近啲個面囗,呢個三下巴就呃唔到人啦!同大台Byebye之後,鍾麗淇近年轉行教瑜伽, ...


齋睇鍾麗淇呢副body,又真係點睇都唔似四十有二嘅!不過⋯⋯Zoom近啲個面囗,呢個三下巴就呃唔到人同大台Byebye之後,鍾麗淇近年轉行教瑜伽, ...




齋睇鍾麗淇呢副body,又真係點睇都唔似四十有二嘅!不過⋯⋯Zoom近啲個面囗,呢個三下巴就呃唔到人

同大台Bye bye 之後,鍾麗淇近年轉行教瑜伽,教足13 年。10 年嫁比中意混血男友,生埋兩個女,鍾麗淇仲keep 得住呢副零脂肪嘅body ,真係羨慕死唔少港女呀!早排《壹仔》先撞到佢同老公撇甩兩個囡囡,去拍拖睇戲。入場之前,兩公婆去附近cafe 買咖啡。自備環保袋就見得多,鍾麗淇呢日自備咖啡杯,真係夠晒環保!

之後兩公婆坐低high tea 歎咖啡。正面睇,素顏嘅鍾麗淇真係仲呃得下人。之但係一個側面近鏡,就出賣咗佢雙下巴⋯⋯跌咗出黎呀!睇黎鍾麗淇除咗要keep 住副body ,仲係時候要洗啲錢做下facial 先得喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!