掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

BOYZ Re-U 師妹許靖韻變痴漢反跟蹤 __,許靖韻,

BOYZRe-U師妹許靖韻變痴漢反跟蹤BOYZ宣佈開騷,門票前幾日開賣,話咁快就已經被秒殺。反應咁好,開騷前BOYZ就同大家熱個身,Re-u番佢哋經典 ...


  • BOYZ Re-U 師妹許靖韻變痴漢反跟蹤


  • BOYZ宣佈開騷,門票前幾日開賣,話咁快就已經被秒殺。反應咁好,開騷前BOYZ就同大家熱個身,Re-u番佢哋經典歌曲《跟蹤你》MV,新版女主角就搵咗同門師妹許靖韻 (Angela)演出,不過睇睇吓就發現變咗「痴漢版」。

    原裝MV講一個暗戀女仔嘅故事,BOYZ跟蹤佢哋暗戀嘅女仔,成個mv好sweet。新版MV就完全相反,Angela反跟蹤BOYZ,又戴假髮又扮鬼扮馬,無時無刻都喺佢哋身邊出現,搞到Kenny同Steven鬼死咁驚,

    Re-u番十五年前嘅MV,Kenny同Steven都話回憶返晒嚟,Kenny話:「真係幾開心,因為同Steven一齊兩個人冇乜壓力,好似返返去十幾年前,一齊做嘢一齊去玩嗰個感覺。」

    而佢哋大讚Angela得意「小師妹好專業,拍賣時個假髮成日自己中間分界,冇咗劉海好醜樣,於是Angela無論係大街小巷,佢都攞把梳出嚟梳,所以最尾決定有個shot。」第一次同小師妹合作,希望再有多啲機會同佢一齊做嘢。

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!