網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月20日 星期四

歐聯:【C朗含冤】超近角度睇爭議紅牌 離譜! __,C朗,基斯坦奴朗拿度,

(法新社圖片)C朗於職業生涯第十一次領紅,喺歐聯賽事只係第一次,呢張紅牌勁有爭議,難怪C朗離場時喊爆,而佢更極有機會,錯過倒戈曼聯嘅兩場賽事。C朗當時 ...


(法新社圖片)


C朗於職業生涯第十一次領紅,喺歐聯賽事只係第一次,呢張紅牌勁有爭議,難怪C朗離場時喊爆,而佢更極有機會,錯過倒戈曼聯嘅兩場賽事。C朗當時只係輕推華倫守衞謝臣梅里路頭部,但球證就直接趕佢離場,於網絡世界惹起極多評論,唔少網友都認為C朗罪不致出場,仲話如果咁樣就紅牌,「足球世界簡直係黐晒線」。C朗前曼聯隊友里奧費迪南及費查亦為佢護航,認為祖雲達斯一定要為紅牌上訴。

唔少外國網友認為,C朗的確係犯規,但唔算蓄意侵犯對手,因為佢只係「掂掂對手頭部」,動作非常克制。另外,亦有聲音指如果呢個唔係C朗,旁證根本唔會向球證舉報,「呢個旁證只係想出風頭!」

里奧費迪南表示:「呢張紅牌唔應該出現,祖記一定要上訴。C朗只係想踢波,大家睇佢嘅反應就知。」費查就話:「C朗係唔滿意對手輕易跌低,佢只係拍拍對手個頭,希望佢快啲起身比賽,但謝臣梅里路就表現得好誇張,希望令球證罰C朗出場。作為C朗隊友,我知佢有幾咁緊張比賽。佢可能忘記咗呢場只係分組賽,但C朗只係想為祖記踢好波,希望作出最大貢獻,所以先有比較激動嘅反應。」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!