掃呢頁CODE去手機

2018年9月30日 星期日

宋芝齡:C1:宋芝齡女王出巡3傭服侍巨犬 __,宋芝齡,

《都市閒情》隱形富婆!無綫節目《都市閒情》將轉形式,一班主持擔心「冇得撈」,但當中「韓國通」宋芝齡原來私下搞韓國生意愈撈愈掂,月入是無綫人工的10倍! ...


《都市閒情》隱形富婆!


無綫節目《都市閒情》將轉形式,一班主持擔心「冇得撈」,但當中「韓國通」宋芝齡原來私下搞韓國生意愈撈愈掂,月入是無綫人工的10倍!難怪她日前被拍得駕駛百萬名車到中環名店買午餐,更有三名傭人貼身服侍身價10萬的愛犬!

現年39歲的中韓混血兒宋芝齡因參選港姐而入行,其後大多擔任主持工作,包括近年主持《都市閒情》,可是該節目早前決定轉型,一班主持一度「生死未卜」未知去留。不過,向來被喻為「韓國通」的宋芝齡絕對唔使憂,據知十年前開始搞韓國生意的她,經過一番努力,近年已到達收成期,其中韓國語言學校更搞得有聲有色,在香港區已開兩間,明年更會以特許經營方式擴充至六間,目前月入高達六位數字,足足是無綫人工的10倍!

辦學校兩間變六間

搵到錢,生活質素當然有所提升,宋芝齡日前便駕着價值逾百萬名車離開屋企,到中環名店買燒鵝做午餐!醫飽個肚,她隨即返回銅鑼灣語言學校巡視一番,一落車便有三位工人帶着其名種波索獵犬(Borzoi)迎接,其中一位傭人幫手泊車,另外兩個則分別幫手拎嘢及拖着體形龐大的愛犬,「三星伴月」就如女王出巡一樣,相當有氣勢!據知,波索獵犬身價不菲,若出自名門的話可高達10萬元!

事後聯絡宋芝齡,問到在商界大展拳腳搵到幾桶金?她謙虛說:「唔係!只係啲生意慢慢上咗軌道。」直言十年前開始搞學校,初時擔心招生不足,又要做埋導師及整理教材,當時經常在學校捱通宵,但經過多年努力後已發展至一定規模,現打算由兩間增加至六間:「生意唔錯,係有咁嘅想法!不過,我真係分身不暇,所以會以Franchise(特許經營)形式去做。」

撈埋韓國投資移民

除了辦學,宋芝齡近年還染指韓國投資移民,她說:「起初只係有朋友想喺韓國做生意同買樓,叫我幫手睇啲條款,先發覺移民門檻只需300萬左右,之後有好多朋友都有興趣,所以就做埋投資移民生意,依家都搞得幾好。」做生意有聲有色,問到有否考慮退出幕前?她說:「我好喜歡主持工作,如果我唔做幕前應該會走晒樣,唔會扮靚,所以一定要Keep住做!同埋啲生意都上咗軌道,依家要學識放手,畀啲同事去處理,有番自己嘅生活。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!