掃呢頁CODE去手機

2018年9月17日 星期一

【山竹過後】大肚Coffee亂石中散步 劉玉翠大樹飛插入屋:希望大家平安 __,Coffee,劉玉翠,林芊妤,

十號超強颱風走後,並不是代表馬上能恢復正常。平日喜愛做運動的Coffee,她便馬上出外散步,不過因強風將海中石頭捲上岸,她也要在亂石當中散散步。至於一 ...




十號超強颱風走後,並不是代表馬上能恢復正常。平日喜愛做運動的Coffee,她便馬上出外散步,不過因強風將海中石頭捲上岸,她也要在亂石當中散散步。至於一直居住在西貢村屋的劉玉翠,她的家破壞更大。由於屋外有棵大樹倒塌,部分巨型樹幹被風吹入屋頂,屋內多了一棵樹和大窿。她說:「係呀,其實我覺得已經係不幸中之大幸,雖然要好多工夫去善後,但起碼好在啱啱搬走咗,嗰度係空置嘅。我就覺得唔好煩啲工作人員住,因為我報咗食環署,因為嗰啲樹係喺公共地方飛埋嚟,喺空中飛插入我嘅玻璃帳篷,所以我報嘅時候話唔係緊急情況,所以等佢哋處理咗啲危急個案先至嚟,反正都急唔嚟,因為我都知道需我都知道需要好多時間去善後,我出嚟返工嘅時候,今日基本上都係滿目瘡痍,我都未見過所有樹俾風橫掃晒,見到都好心痛,所以唔緊要啦,我覺得已經非常好彩,希望大家都平平安安。」而黃偉文豪宅屋企雖然冇乜損壞,但屋頂嘅水晶燈都搖搖欲墬。蘇永康屋企玻璃窗就被強風吹到爛咗,太太Anita就話好彩自己醒目,如果唔係就好麻煩,總之人無損傷就好好㗎嘞。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!