網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月1日 星期六

【難得一見】袁詠儀伸脷扮cute 之後靚靚仲 __,靚靚,袁詠儀,

靚靚袁詠儀氣場有幾勁,相信大家都好清楚,就連應采兒都喺訪談中講過:「我見到了張智霖先生在真實生活中的慘樣。Oh不,youknow在旅行的時候連我一起罵 ...




靚靚袁詠儀氣場有幾勁,相信大家都好清楚,就連應采兒都喺訪談中講過:「我見到了張智霖先生在真實生活中的慘樣。Oh不,you know 在旅行的時候連我一起罵,所以我個人覺得她比較凶,但她不承認。」

早前《壹》仔喺街同靚靚兜口兜面撞到正,仲俾佢發現咗開工器材添,心諗:「死實俾佢柄鑊金。」點知最後無事,佢仲好可愛咁伸一伸脷添,所以喺呢度大膽假設:「凶狠只係佢保護自己嘅外在,其實佢內在不知幾可愛溫柔。」真係信不信由你喇,反正《壹》仔信,如果唔係佢又點會成個少女咁小碎步跑住走呢?除非係食咗《食神》「爆漿瀨尿牛丸」囉。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!