網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月14日 星期五

【Double May傷心時】莊端兒俾前度Steven傷透做傻事:我要多謝佢 (足本版) __,Double May,莊端兒,

自從莊端兒喺網台做性感主持,心口掛住一個爆字,令佢絕地反彈。鏡頭前同杜汶澤攪笑嘅「DoubleMay」,行返入娛圈之前,原來有過尋死念頭。「我要多謝佢 ...




自從莊端兒喺網台做性感主持,心口掛住一個爆字,令佢絕地反彈。鏡頭前同杜汶澤攪笑嘅「Double May」,行返入娛圈之前,原來有過尋死念頭。

「我要多謝佢,因為真係佢 經歷咗我同Steven嘅一段關係,經歷佢嘅花言巧語,我而家面對所有男性嘅花言巧語都係好有定力,係無咁容易追到我。」莊端兒講嘅係前度Steven(張智恆)

曾經有過一段不偷快婚姻,因為對方偷食而結束關係,到前度Steven,又一個惡性循環,莊端兒傷透離場。「其實係一個經歷,當時當然係傷心。已經過咗去,嗰一刻真係釋放唔到係會好嬲,但依家已經唔再嬲呢個人。甚至可以聯絡做朋友,無問題嘅,我都祝福佢。佢而家拍緊拖。有時聽到一句好傷心說話就係,你為個男人做咁多嘢,他日原來為別人教老公,而家真係幫人教老公添!」莫非暗示依家嘅Steven真正修心養性嘛!

曾經想做傻事,其實唔係單一為感情。「感情、事業、健康都同時出現問題。當時好唔開心,任何一個人企喺我面前講說話我都唔想聽,直情想封閉自己,當時又要扮無嘢,要喺Instagram話自己成日都飛,唔喺香港,一離開香港就覺得舒服好多。

到最後其實屋企人幫咗好多,我曾經真係有企圖諗過一啲唔好嘅嘢,真係覺得頂唔順,唔想再咁樣繼續落去,覺得人生其實好痛苦,

所以喺嗰段時間好差、好低谷。

後來阿媽就同我一齊揭啲相簿,睇番細個幾得意,我養得你幾辛苦,我含辛茹苦湊大你 就一直喺度不停講,佢真係用咗好多時間去陪我,有一段時間直情搬埋嚟同我住,陪我去旅行,嗰時佢都驚我會做傻事。

當我真係有衝動去做唔好嘅嘢,突然我啲貓又好識性咁走嚟嗲我,嗰刻醒一醒,會諗如果我走咗,邊個照顧佢哋,有六隻貓我要對佢哋負責任,唔好話動物,我對家人都要。如果我走咗去,係咪「遊玩時開心一點不必掛念我」呢?係咪真係可以咁瀟灑呢?原來唔係!」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!