掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

姚子羚:黑人導遊睇中佢!Dry爆姚子羚:唔想咁大 __,姚子羚,黑人,陳建州,

Elanie似乎被黑人導遊睇中咗喎!藝人姚子羚(Elanie)為無綫新劇《黃金有罪》試造型,她戴上假髮及眼鏡飾演Call台妹,被指似當年的《四葉草》造 ...


Elanie似乎被黑人導遊睇中咗喎!


藝人姚子羚(Elanie)為無綫新劇《黃金有罪》試造型,她戴上假髮及眼鏡飾演Call台妹,被指似當年的《四葉草》造型,她說:「我會有三個造型,呢個係其中一個,我都要做定功課,冇用過Call機,我一用已經係手機。」Elanie透露稍後會與Edwin及曹永廉到瑞士拍遊旅節目,可以趁機與Edwin培養拍劇的默契,但Edwin就抵死地說:「我同阿廉都好擔心,子羚Dry咗一排,到時冇乜事,我就會嗌唔好,阿廉就嗌停,唔好停!」

野外大解

此外,提到Elanie早前與李施嬅到非洲看動物大遷徙,她稱是人生第一次:「我哋有日等咗五個鐘,等動物過河,河入面全部係鱷魚,等住睇啲動物畀鱷魚食,覺得自己好殘忍,所以最後冇睇,都有睇到動物交配,仲捕捉到呢個景象。我哋又喺大自然去廁所,感覺好正,其實以前拍古裝都試過。(有冇大解放?)大解就有,放低咗啲。」Edwin即時分享其拍攝時在戶外大解的經驗:「嗰次我大解到一半,有個旅行團喺我前面經過,我當時係條條揈。(有冇畀人睇蝕?)我前面有棵大樹遮住,草係遮唔到。」

大講有味笑話

問到Elanie在非洲有否艷遇時,她坦言有個來自盧旺達的黑人導遊事後有表示想念她們,Edwin笑問子羚是否頂得順?她說:「可以做住朋友先。我哋去到肯雅,導遊有傳短訊話好掛住我哋、又問候我哋,但我哋冇覆佢,但好多謝佢照顧我哋。(接唔接受到外籍人士?)我唔怕『黑』,但唔想要咁大棵樹去遮住。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!