掃呢頁CODE去手機

2018年9月7日 星期五

【同性戀者,請舉手】藍奕邦千字文質問Eric Kwok:你覺得呢啲嘢好有趣 __,Eric Kwok,藍奕邦,

 藍奕邦於Eric道歉後,發公開信給對方,分享一段兩人嘅經歷。
EricKwok因為喺網上貼出ViuTV《全民造星》節目相,同時又以“Raiseurhandifyouarenotgay!"(如果你不是同性戀者,請舉 ...


Eric Kwok 因為喺網上貼出ViuTV《全民造星》節目相,同時又以“Raise ur hand if you are not gay!"(如果你不是同性戀者,請舉手)問參賽者,搞到被圍插,就連「關懷愛滋 AIDS Concern」嘅fb都發聲明回應,搞到Eric Kwok即時删post兼道歉。(相關新聞: https://bit.ly/2oMrlc0 )



一直關注性小眾社群嘅藍奕邦,身在外地都忍不住於網上發千字文質問Eric Kwok,藍奕邦以英文撰寫公開信,長達四頁紙,信中開首佢就話今次咁認真寫公開信,係因為覺得Eric唔係口快快,而係慣犯。藍奕邦講番之前同佢合作,平時單獨談話好地地,但一有其他人,或者傳媒在場時,就開始喺藍奕邦面前講啲取笑佢嘅同性戀笑話,一啲就算係藍奕邦密友都唔會公開講嘅說話。



藍奕邦再說,起初都冇乜為意,但Eric三番四次咁講,慢慢覺得係有敵意,覺得被欺凌。信中藍奕邦指「自己百思不得其解,點解Eric成日咁做?點解成日對住我咁做?佢討厭我?佢恐同?定佢覺得同性戀好得意?佢同其他人係咪都係咁講嘢?我曾經做錯嘢得罪佢?」之後,藍奕邦話自己全冇頭緒,慢慢開始怕同Eric合作。



信中藍奕邦問Eric:「點解你咁關注我嘅性取向?點解你咁留意別人嘅性取向?點解同性戀係咁大件事令你要第一句就問班參賽者?最重要係,點解你覺得呢啲嘢好有趣?」藍奕邦再話覺得迫人哋出櫃,行為邪惡。」



大愛同盟成員兼DJ梁兆輝亦有轉貼藍奕邦嘅文章,並謂:「原來不是無心之失,而是repeat offender。就近日郭偉亮被(備)受抨擊的網上言論,藍奕邦寫了一封給Eric Kwok的公開信,內容談及恐同意識、性向歧視和欺凌,更分享過往跟Eric Kwok交往時,屢遭對方欺凌的個人經驗。」



藍奕邦文章連結:

http://bit.ly/2oKzIV9



藍奕邦於Eric道歉後,發公開信給對方,分享一段兩人嘅經歷。  藍奕邦於公開信開首就話呢封信非常認真。(ig圖片) 藍奕邦於公開信開首就話呢封信非常認真。(ig圖片)
 佢又話覺得受到欺凌。(ig圖片)

佢又話覺得受到欺凌。(ig圖片)
 (ig圖片)

(ig圖片)
 (ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!