網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月14日 星期五

恐同變私怨? Eric Kwok:藍奕邦冇聯絡我 __,Eric Kwok,藍奕邦,

林恬兒(右)與石貞善前晚出席電影短片《Start small,Start now》首映活動。
林恬兒(右)與石貞善前晚出席電影短片《Startsmall,Startnow》首映活動。郭偉亮(EricKwok)前晚在金鐘出席電影短片《Starts ...


郭偉亮(Eric Kwok)前晚在金鐘出席電影短片《Start small,Start now》首映,為ViuTV《Good Night Show全民造星》做導師的他,談到日前在網上貼出《全民造星》的相,留言「如果你不是同性戀者,請舉手」問參賽者,惹來圍插,藍奕邦發文揶揄Eric,力斥他是恐同慣犯。



郭偉亮稱曾就「恐同」言論一事,找過Eason傾。 郭偉亮稱曾就「恐同」言論一事,找過Eason傾。
Eason(陳奕迅)資料圖片

Eason(陳奕迅)

資料圖片

學會幕前慎言

Eric說:「我絕對唔係恐同,只係怪自己喺Ig個post解釋得唔係好清楚,一句說話而變成議論話題,令到有啲人好敏感,我明白佢哋嘅處境係好大壓力。」

Eric續說:「嗰次我係教一班學員點去面對傳媒尖銳問題,呢個只係開場白,想睇吓佢哋會點樣處理,估唔到身為導師嘅我要以身作則,面對大家嘅尖銳問題,同傳媒好好合作。」但談到藍奕邦言論,Eric說:「關於阿邦嘅嘢,全部都唔會回應,由頭到尾都係我哋兩個人嘅事,如果佢有需要可以搵我,不過佢冇聯絡過我。」

那可會主動聯絡藍奕邦?Eric說:「關於佢嘅嘢都係唔回應,只係怪自己冇好好講清楚而令人誤會,做幕前係要慎言,我都同Eason傾過,話晒第一次發生,係有啲唔開心,做幕前就會有啲咁經歷,去學識點樣處理。」Eric大讚陳奕迅是好朋友,患難見真情。



甄子丹及太太汪詩詩前晚拍拖出席首映。

甄子丹及太太汪詩詩前晚拍拖出席首映。
李玟近日被指接受人工受孕,但她表示生BB順其自然。

李玟近日被指接受人工受孕,但她表示生BB順其自然。

CoCo祈求陀B

同場還有林建岳、謝玲玲、甄子丹夫婦、李玟(CoCo)、方力申、徐濠縈、許志安和Rosemary等,安仔都支持環保,提到老婆鄭秀文新碟造型是性感泳衣,他說:「幾靚幾有型呀!好嘢應該攞出嚟喇,夏天嘛,唔通着樽領咩?」有報道指CoCo接受人工受孕,她回應:「順其自然,越講得多就越冇呢個運氣。」可想再祈求?她說:「好喎,有夢想係一件好事。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!