網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

【關公災難】Eric Kwok千字文道歉‘‘我認我係PK,但唔係恐同’’ __,Eric Kwok,

【關公災難】Eric Kwok千字文道歉 ‘‘我認我係PK,但唔係恐同’’
【關公災難】EricKwok千字文道歉 ‘‘我認我係PK,但唔係恐同’’同性戀呢個問題又真係幾敏感下嘅,當然有人支持就有人反對,不過最近音樂人郭偉亮( ...


【關公災難】Eric Kwok千字文道歉 ‘‘我認我係PK,但唔係恐同’’





同性戀呢個問題又真係幾敏感下嘅,當然有人支持就有人反對,不過最近音樂人郭偉亮(Eric Kwok)喺節目問人係咪係同性戀,搞到俾人話佢恐同,搞出個關公災難。




Eric Kwok早前為ViuTV《全民造星》做導師,喺社交平台post同參賽者嘅合照,仲留言問啲男仔:「如果你不是同性戀者,請舉手!」,最後加咗個笑到喊Emoji,同埋Tag咗節目拍檔同卓韻芝。



不過呢個Post就搞出個大頭佛,搞到Facebook專頁「關懷愛滋 AIDS Concern」發文:「為甚麼性傾向會成為一個笑話?這看似是一個玩笑,但事實上有不少年青人正在為他們的性別認同問題而掙扎。」。



搞到咁大件事,Eric Kwok即刻刪除咗個post,仲用英文寫「千字文」道歉。佢話:「當日有學員被問是否處男、有否性騷擾女仔等難題,所以我才會問同性戀的問題,希望大家更理解事件,我想澄清一下雖然我有時是混蛋,但我並不是恐懼同性戀,而且非常尊重同性戀者。」。



Eric Kwok仲話自己有唔少同性戀好友同工作拍檔,亦有個同性戀好友已經結婚同領養孩子。「因為我造成麻煩、讓人感到不安,對不起,這絕不是我的意思。最後,如果有人認識我,你就會知道我很自由開放。」。

膠通消息來源:巴士的報



喺Viu TV《全民星戰》嘅導師之中,Eric Kwok可以話係最厚道嘅一個,就算參賽者表現得幾衰都好,佢嘅唔會踩到盡,不過今次出場嘅B3組呢班仔,竟然有本事令到Eric將:「你哋會輸!」呢句說話直接講出口,究竟佢哋係骨骼精奇,還是能人所不能呢? 原來,一切都係參賽者「狗毛」嘅自以為事累事……

暗星羅啟聰自以為是累全家 Eric Kwok睇死:「你哋會輸!」

介紹返,「狗毛」羅啟聰,又名K.I.S.,busking起家,n年前簽過俾唱片監製方樹樑做歌手,做過model,選過校草,2015年做過樂壇新人,曾推出單曲《東角遊民》同埋《荔枝山Rocky》。



好聽啲就係有返啲演出經驗,難聽啲講句,就係撈極都撈唔起。



佢嘅隊友點睇佢?



睇嚟都幾難頂!

 



冇乜團隊精神。



又鍾意扮大佬!



個個都唔gur佢!



指揮軍上身ing



花姐話,EQ高嘅隊友Ian都有(俾狗毛激到)發脾氣嘅時候。



花姐都頂班仔唔順,約佢哋三口六面出嚟講數!



嘩!羅生一句就ban埋嚟!



羅啟聰議員!羅啟聰議員!請你冷靜啲!



幾不和都好,the show must go on,頂硬上!不過呢句歌詞係咪有啲咩啟示?



Eric Kwok一針見血:「你哋會輸!」



音樂好亂!好亂!



其他嘢亦做得太多,冇咗焦點!



側田好仁慈咁話,總之做少啲就ok。



Eric要爆喇:「無機會!」



都係做好心理準備,預咗輸



睇片

Cap by:Viu TV












鍾意就快D Share啦!