掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

【中國好聲音】變fashion show 謝霆鋒集集新look __,中國好聲音,謝霆鋒,霆鋒,

【中國好聲音】變fashionshow謝霆鋒集集新look日前,由謝霆鋒擔任導師之一嘅內地選秀節目《中國好聲音》播出第七期,經過之前四強爭奪戰,霆鋒每 ...


  • 【中國好聲音】變fashion show 謝霆鋒集集新look


  • 日前,由謝霆鋒擔任導師之一嘅內地選秀節目《中國好聲音》播出第七期,經過之前四強爭奪戰,霆鋒每次於點評選手上更有經驗,除咗喺音樂角度上為佢哋搵出進步空間,同時亦用佢幽默風趣嘅說話為佢哋釋放壓力,「鋒式點評」亦成為今期節目中一大亮點。一直以嚟,霆鋒俾嘅comment都勁直接,好似當庾澄慶戰隊嘅選手演唱完後,霆鋒毫不猶豫地對二人表示肯定,仲話自己好喜歡咁嘅表演。對於主持人拋出問題,霆鋒都巧妙化解,「如果我是哈林老師,我會問杰倫老師。」聽到呢個答案,其他導師笑說:「霆鋒被我們帶『壞』了。」

    造型方面,一向都好我行我素嘅霆鋒,為咗節目每集都會花點心思去配襯,繼上期文青look後,霆鋒今期節目又有兩個新造型,第一套玩smart casual,黑色西裝加白tee;另一套灰色外套襯黑色恤衫、純銀頸鏈加戒指,貫徹霆鋒嘅rock style。另外,上個禮拜(29日)係霆鋒嘅生日,咁啱當日又要錄影《中國好聲音》,節目組特別送上「鋒味月餅蛋糕」,之後霆鋒亦都喺社交網站表示:「希望大家能和我一起分享鋒味。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app

    鍾意就快D Share啦!