網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月1日 星期六

英超Fever:【有片】曼聯貴價兵首演 寸王睇辦收晒貨 __,曼聯,

曼聯今個夏天增兵表現令人失望,2名主要新加盟球員當中,巴西中場費特洛迪古斯嘅卡士不庸置疑,至於另一位新兵、葡萄牙新星達洛治,因傷關係一直未有落場,日前 ...




曼聯今個夏天增兵表現令人失望,2名主要新加盟球員當中,巴西中場費特洛迪古斯嘅卡士不庸置疑,至於另一位新兵、葡萄牙新星達洛治,因傷關係一直未有落場,日前佢終於為曼聯U23對史篤城U23首度披甲,連領隊莫連奴都專程入場睇佢,認真巴閉!

可以踢左右閘嘅達洛治雖然只得19歲,但曼聯就用成1,900萬鎊將佢羅致,擺明對佢寄以厚望。達洛治今場以右閘身份正選披甲,由於承受壓力唔大,全場不斷展示佢助攻威力,最終踢咗79分鐘被換走,但已成功獲網民一致激讚。

曼聯球迷Ryan表示:「達洛治傳中好似好掂,我等咗咁多年,曼聯終於有個識得傳中嘅右閘!」Rob Dawson就評價:「今次防守冇乜壓力,但佢不斷助攻,而且有幾次出色傳中,所有嘢都好正面!」網名The Man Utd Way嘅球迷亦大讚:「好突出嘅首演,成條右路打晒,體力、技術、信心兼備,加上傳波同精準傳中,令人鼓舞嘅開始!」

莫連奴今場戴晒Cap帽低調觀戰,不過佢對達洛治嘅信心就係人都知,「寸王」之前曾經評價:「喺同齡球員當中,達洛治係全歐洲最佳閘位球員!」

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!