網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

鄧紫棋(G.E.M.):搣甩皮褲!G.E.M.透視誘惑晒T-Back __,G.E.M,G.E.M.,鄧紫棋,

G.E.M.今次唔着皮褲,仲展現性感一面!歌手鄧紫棋(G.E.M.)對時裝有獨特喜好,以往都畀好多驚喜大家,除咗老是常皮褲,仲有窗簾布、尿片褲、蟲蟲裝 ...


G.E.M.今次唔着皮褲,仲展現性感一面!


歌手鄧紫棋(G.E.M.)對時裝有獨特喜好,以往都畀好多驚喜大家,除咗老是常皮褲,仲有窗簾布、尿片褲、蟲蟲裝等等,每次都驚為天人!G.E.M.今日又出動喇,但今次就唔再着皮褲改玩成熟,佢大玩See Through誘惑,長裙盤骨及大髀位置透出一大片,內裏嘅T-Back若隱若現,鬼死咁惹火!

佢留言:「裙子的亮點請自行尋找」再加埋猴子掩面emoji,怕怕醜醜咁,網友都留言激讚性感「看到了底褲」,仲不忘提醒佢小心走光呀!而佢呢個咁特別嘅造型,就係出自造型師男友Mark手筆,唔知大家又buy唔buy呢?

另外,同G.E.M.一齊參加大陸綜藝節目《中國新說唱》嘅吳亦凡特登喺洛杉磯帶咗花生醬畀佢,仲三瓶咁多添!G.E.M.上載兩人合照,笑言「夠吃起碼三個月」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!