網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月7日 星期五

【醜小鴨變天鵝】Hater攻擊「不是父母,你什麼都不是」 欣宜一句化解 __,欣宜,

今日喺婷婷生日,卻被haters攻擊。(ig圖片)
鄭欣宜同謝婷婷向來都係矚目嘅星二代,因為肥姐沈殿霞與狄波拉同謝賢相熟,所以欣宜同婷婷都係由細friend到大。今日喺婷婷嘅36歲生日,欣宜喺ig貼咗一 ...


鄭欣宜同謝婷婷向來都係矚目嘅星二代,因為肥姐沈殿霞與狄波拉同謝賢相熟,所以欣宜同婷婷都係由細friend到大。



今日喺婷婷嘅36歲生日,欣宜喺ig貼咗一張佢哋細個時候嘅合照,當時嘅欣宜已經肥嘟嘟好可愛,而婷婷就同現在冇乜點變,細細個已戴耳環好貪靚。但估唔到一張相就惹嚟hater留言﹕「你全靠父母,不是父母,你什麼都不是。」



欣宜不慍不火反擊﹕「你說得對。我們全部都是。」唔少網民都讚欣宜有智慧,因為我哋全部都係全靠父母,唔係點長大?!



欣宜以英文留言﹕「喺呢個咁特別嘅日子,我想貼呢張相,祝某一個特別嘅人生日快樂。你曾經要我答應唔好貼呢張相,但我覺得呢個係個盟約,去表現出所有醜小鴨都有希望,雖然我從來都冇變成一隻優雅高貴嘅天鵝,但起碼我哋其中一個現在係。生日快樂,婷婷姐姐。」





精選娛聞,喺晒《娛果》 http://fb.com/appledailyent



欣宜簡單兩句,化解酸民。(ig圖片) 欣宜簡單兩句,化解酸民。(ig圖片)
婷婷同欣宜由細已相熟,一直都好好朋友。(ig圖片)

婷婷同欣宜由細已相熟,一直都好好朋友。(ig圖片)
拉姑與已故肥姐係好好嘅朋友,以前一班人經常有聚會。(資料圖片)

拉姑與已故肥姐係好好嘅朋友,以前一班人經常有聚會。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!