掃呢頁CODE去手機

2018年9月9日 星期日

【向黃心穎挑機?】IG派福利 馮盈盈三點式泳衣晒fit爆身材 __,心穎,盈盈,馮盈盈,黃心穎,

(ig圖片、互聯網圖片)
噚日,o依家放緊假嘅黃心穎,就係個人ig中post出火辣嘅三點式泳衣相,不過心穎就先出背面,喺群眾嘅要求後先至post出正面相(相關新聞:https: ...


噚日,o依家放緊假嘅黃心穎,就係個人ig中post出火辣嘅三點式泳衣相,不過心穎就先出背面,喺群眾嘅要求後先至post出正面相(相關新聞: https://bit.ly/2oNPxdY )。



嗱嗱嗱,相比起心穎嚟講,佢師妹馮盈盈就爽快好多,o依完正忙住為劇集《解決師》開工嘅佢,今日喺ig中突然post咗張幾個月前去泰國旅行時影嘅三點式泳衣相,相中嘅佢着住花花泳衣除咗大騷fit爆身材外,仲露出完美事業線,搞到睇完嘅網民都紛紛留言:「不得了」、「有冇可能會正到咁」、「你贏晒」,而且仲有人表示想做隻獨角獸添。



除咗晒靚相外,馮盈盈亦都寫住「Scrolling through old photos on my day off,and missing those good vibes in the last trip」,同落咗一大堆tag,「#whenismyholidayagain#holiday我真係好愛你 #butworkbeforeplay #無咩事我返出去做野先」,再望一望佢嘅限時動態,佢今朝6點左右嗰陣就寫住自己為《解決師》由下畫4點開工開到凌晨4點,咁辛苦,唔怪得佢咁想放假喇!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片、互聯網圖片) 有前(ig圖片) 有前(ig圖片)
又有後(互聯網圖片)

又有後(互聯網圖片)
馮盈盈最近忙拍《解決師》(ig圖片)

馮盈盈最近忙拍《解決師》(ig圖片)
一眾網民睇完馮盈盈張泳衣相後,都大讚「正」(ig圖片)

一眾網民睇完馮盈盈張泳衣相後,都大讚「正」(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!