掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

IG被入侵要付錢才歸還 Yumiko拒向黑客屈服 __,Yumi,Yumiko,鄭希怡,白緯玲,

Yumiko的Ig前日被黑客騎劫,要她付錢才物歸原主 。互聯網圖片
Yumiko的Ig前日被黑客騎劫,要她付錢才物歸原主。互聯網圖片鄭希怡(Yumiko)與模特兒朱韻韻的Ig前日被黑客騎劫,二人的帳戶曾一度被消失。Yu ...


鄭希怡(Yumiko)與模特兒朱韻韻的Ig前日被黑客騎劫,二人的帳戶曾一度被消失。Yumiko昨透露前晚一落機就發現Ig不見了:「第一個反應係冇晒啲相好慘,因為全部都係回憶,個戶口完全入唔到,叫朋友搵就見到個戶口冇晒嘢。之後再搵自己個名,發現全部post係零,再過一陣就收到有人message我,話畀50美金,就畀番戶口我。」

事件發生後不久,Ig方面即聯絡Yumiko還原其帳戶,Yumiko表示:「入去睇番見到俾人改晒資料、用戶名、電話,𠵱家攞番個account,但就用唔番之前個名,但我冇所謂,就算個名改到好長,我都唔會屈服畀錢!」

採訪:小米




鍾意就快D Share啦!