掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

【iPhone XS開賣】銅鑼灣尖沙咀現場直擊 大機最高加$1000 __,iPhone,iPhone X,iPhone XS,

Gadget Guy Vincent 早上7時已到尖沙咀店,依然搶不到頭位。(蘋果日報)
直播重溫:GadgetGuyFBLiveYouTubeLive又到咗年度iPhone開賣日,用家們想第一時間買新機,炒家們亦希望搵個靚價賣機,賺多一啲 ...


直播重溫:

Gadget Guy FB Live

YouTube Live



又到咗年度iPhone開賣日,用家們想第一時間買新機,炒家們亦希望搵個靚價賣機,賺多一啲得一啲。跟以往一樣,第一批iReserve買家被安排於早上8時正開始,在港九新界各Apple Store買機,而今次除了有Gadget Guy阿聰韓繼聰在銅鑼灣店直擊首賣實況外,同一時間更有孝子司徒港燊喺尖沙咀廣東道店,親身攞早幾日訂到嘅新機。



睇番現場,銅鑼灣排隊入舖的買家明顯較尖沙咀多,除已經預約的買家外,亦有街客入舖試機。不過大家記得,如果早前冇預約購買,今日係唔可以walk in購買。



講埋大家最關心的市況,銅鑼灣舖外只有少量內地人收機,但亦有人成功放機,收機者轉個頭就已經轉售他人,不過轉手賺幾個開就唔知喇。尖沙咀現場雖然收機者眾,但居然沒有內地人,多為歐洲及南亞人,價錢亂開,更加係用美金收機。孝子手持iPhone XS Max 256GB親身問價,收機價曾經高開機價+$1,000,亦試過僅有機價+$201,分分鐘車費都蝕埋。孝子睇到行情決定暫時strong hold,飛撲到先達再問價,記得留意Gadget Guy Facebook專頁等陣的先達live直擊。



記者:韓繼聰、司徒港燊、梁志穎

攝影:梁志永、蕭志南



********

據聞SmarTone貨量多,出iPhone最着數!上全新4.5G全速計劃出機,有高達$1,500折扣,再送雙倍數據同大灣區數據!即刻上台啦 http://bit.ly/2QKbnM0 !



Gadget Guy 韓繼聰在銅鑼灣店現場直撃。 Gadget Guy 韓繼聰在銅鑼灣店現場直撃。
iPhone XS首日開賣,銅鑼灣店一早已有人龍。

iPhone XS首日開賣,銅鑼灣店一早已有人龍。
今年iPhone會否一開賣就跌破定價?

今年iPhone會否一開賣就跌破定價?
另一位Gadget Guy肥通去到旺角先達,未夠朝早8時已有收機檔開門,等第一班拎機的人來放機。

另一位Gadget Guy肥通去到旺角先達,未夠朝早8時已有收機檔開門,等第一班拎機的人來放機。

鍾意就快D Share啦!