掃呢頁CODE去手機

2018年9月29日 星期六

Jessica C.:安志杰囝囝百日宴 Elvis着唐裝萌到爆 __,Jessica,Jessica C,安志杰,

安志杰囝囝話咁快就出世100日啦!藝人安志杰(Andy)與老婆JessicaC.育有2歲女兒Tessa和今年6月出世的細仔Elvis,近年忙於在香港及 ...


安志杰囝囝話咁快就出世100日藝人安志杰(Andy)與老婆JessicaC.育有2歲女兒Tessa和今年6月出世的細仔Elvis,近年忙於在香港及 ...


安志杰囝囝話咁快就出世100日


藝人安志杰(Andy)與老婆Jessica C.育有2歲女兒Tessa和今年6月出世的細仔Elvis,近年忙於在香港及內地工作的Andy趁有假期,一家四口於中秋前夕飛返台灣,跟Andy媽咪過節,人月兩團圓,碰巧撞正Elvis出世100日,Andy媽咪特別揀選到Andy細個喜歡吃的中秋館,擺了一圍跟親友慶祝,舉行一個簡單百日宴,親友更手造Cupcake贈慶,得到咁多人錫,着唐裝的Elvis萌爆搶鏡!Andy說:「三代同堂大家都超級開心!(媽咪送咩畀孫仔?)佢好有心思,專登訂咗中國傳統衫仔,好特別!」此行Andy在台灣留了幾天,勾起一些當年在台灣生活過的童年回憶。

至於JC忙碌為子女打扮,並希望Elvis身體健康快高長大,她又笑言Elvis跟Andy相當似樣,每日都仿似見到兩個Andy,相當搞笑!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!