掃呢頁CODE去手機

2018年9月22日 星期六

吳謹言:【虛心學習】吳謹言為張杰推Job展歌喉 __,吳謹言,

「瓔珞」難得開金口!內地歌手張杰今日喺杭州舉行巡迴演唱會,佢喺微博透露今晚即將請嚟一位特別嘉賓,仲晒出兩人綵排嘅合照,大家估吓係邊個?原來係近日憑宮鬥 ...


「瓔珞」難得開金口!


內地歌手張杰今日喺杭州舉行巡迴演唱會,佢喺微博透露今晚即將請嚟一位特別嘉賓,仲晒出兩人綵排嘅合照,大家估吓係邊個?原來係近日憑宮鬥劇《延禧攻略》Hit爆嘅「魏瓔珞」吳謹言!張杰仲表示:「哈哈 我可不是你們說的『大豬蹄子』,她卻是真正的『魏瓔珞』,我特意為杭州邀請到了大家都在追的女主角,也謝謝專門推掉工作來演唱會幫我助陣的吳謹言,喜歡這種每次都有朋友來的感覺,明天繼續嗨翻舞台,我準備好了!」

早前被傳耍大牌被封殺嘅吳謹言,喺相中就唔見「瓔珞」嘅氣焰同霸氣,仲表現到好謙虛跟前輩學習。而吳謹言亦有留言回覆張杰:「作為後輩和老鄉,能夠受邀參與到杰哥的演唱會當中十分榮幸,歌曲聽了不下八百遍,詞曲早已爛熟於心,現場拿著(着)紙條也是為了接詞走位,只是我的唱功不像我的眉毛那般出眾,明天我就努力去唱,夠膽就來聽喔!」唔少粉絲都好Buy,仲叫「瓔珞」加油!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!