網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月8日 星期六

【默默耕耘】郭富城準備兩年抱兩 Moka懷孕照曝光 __,Moka,方媛,郭富城,

身穿鬆身背心連身裙嘅Moka,腹部微隆,有指已懷孕3個多月。(互聯網圖片)
為要打破「四大外父」呢個招牌,相信四大天王當中,總有人努力緊,一直默默耕耘,等待收成。早前囡囡Chantelle一歲生日,城城郭富城為愛女喺迪士尼開生 ...


為要打破「四大外父」呢個招牌,相信四大天王當中,總有人努力緊,一直默默耕耘,等待收成。



早前囡囡Chantelle一歲生日,城城郭富城為愛女喺迪士尼開生日會慶祝,仲親口同親友講「雙喜臨門」。《蘋果》獨家爆料城嫂Moka(方媛)有咗,一心想追個仔嘅城城,有指曾私下謂老婆生幾多個都得。而Moka亦積極尋找生仔秘方,所以囡囡剛滿一歲,已經準備做家姐喇。



身形瘦削嘅Moka,上次陀B都唔係太明顯見肚,但第二胎就唔同。日前(4號)Moka出席台灣女星余佳噥生日派對時,肚仔似乎已經「凸凸地」喇。



身穿鬆身背心連身裙嘅Moka,腹部微隆,不過仍然面尖尖,手臂仍然纖瘦;至於另一張坐低亦見到腹部隆起,不過因為Moka真係太瘦,所以當時眾賓客未有為意。



余佳噥多年前與星皓影業老闆王海峰弟弟王海平結婚,王海平亦是星皓公司董事。城城

城城成日拍星皓嘅電影,已經十分熟落,亦不時偕妻出席星皓飯局,故Moka與兩位老闆嘅太太都成為好友,不時一齊聚會。



身穿鬆身背心連身裙嘅Moka,腹部微隆,有指已懷孕3個多月。(互聯網圖片) Moka身材瘦削,但坐低都見個肚「凸凸地」。(互聯網圖片) Moka身材瘦削,但坐低都見個肚「凸凸地」。(互聯網圖片)
Moka出席台灣女星余佳噥生日派對,最新孕照曝光。 (互聯網圖片)

Moka出席台灣女星余佳噥生日派對,最新孕照曝光。 (互聯網圖片)
余佳噥是星皓影業老闆王海峰弟弟王海平(下排右一)的妻子。 (互聯網圖片)

余佳噥是星皓影業老闆王海峰弟弟王海平(下排右一)的妻子。 (互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!