掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

安俊豪:搵初代「邦民女」拍MV!安俊豪開齋有得錫 __,安俊豪,

安俊豪搵咗第一代「邦民女郎」梁寶琪做MV女主角。歌手安俊豪(Simon)早前在攝氏30度的高温下,為新歌《單細胞小姐》拍MV。由於今次新歌主要是講女主 ...


安俊豪搵咗第一代「邦民女郎」梁寶琪做MV女主角。


歌手安俊豪(Simon)早前在攝氏30度的高温下,為新歌《單細胞小姐》拍MV。由於今次新歌主要是講女主角很傻氣,他特別邀請第一代「邦民女郎」梁寶琪(Crystal)為她擔任MV女主角,二人在沙灘中奉旨大晒甜蜜幸福,錫錫、自拍兼玩泡泡。

一見陽光就輸

Simon第一次與Crystal合作,大讚對方十分專業,不但能對抗烈日高溫面不改容,而且活力充沛,他笑說:「Crystal全程都好陽光、充滿笑容,係好真實嘅單細胞小姐嘅感覺,好傻好可愛,相反我一見陽光就輸硬,唔單止成日擘唔開眼,仲熱到成身都濕晒,好在Crystal不斷幫我分散注意力。」

錫額頭點到即止

今次MV中,Simon應導演要求與Crystal錫額頭,點到即止,問他有否尷尬?他說:「今次係第一個MV同女主角有比較甜蜜嘅鏡頭,以往嘅都係好慘,唔係失戀就畀人飛,所以難得搵得番以前拍拖嘅感覺。」

自嘲唔識唱歌

他透露今次新歌是自己作曲,希望可以用較清新甜蜜的感覺讓歌迷感受另一面的他,唱腔方面更應監製賴映彤要求,特別上堂下苦功,他笑言:「入到錄音室好似唔識唱歌咁,但出嚟作品好滿意,希望大家都鍾意。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!