網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

林峯封口都冇用 楊怡證見過張馨月:好Nice __,張馨月,林峯,楊怡,

前晚楊怡與林峯一同出席晚宴,楊怡表示對林峯女友張馨月印象不錯。
前晚楊怡與林峯一同出席晚宴,楊怡表示對林峯女友張馨月印象不錯。楊怡與林峯前晚前後腳到將軍澳出席晚宴,與34D內地女模張馨月進展神速的林峯,事先張揚不接 ...


楊怡與林峯前晚前後腳到將軍澳出席晚宴,與34D內地女模張馨月進展神速的林峯,事先張揚不接受訪問,但仍見他滿面笑容。而楊怡與林峯是訓練班同學,早前林峯更與一班舊同學為楊怡慶生。問到林峯拍拖消息時,最初楊怡表示只見過張馨月相片,當日聚會亦沒人攜眷出席。但經多番追問之下,楊怡才吞吞吐吐地說:「見過對方唔係好多次,印象好nice,同大家都幾投契。」有否替林峯開心?楊怡說:「開心,每次見佢都問:『幾時到你?快啲』」



林峯前晚出席晚宴,事先張揚不接受訪問,但見他滿面笑容,蜜運中的他心情極好。 林峯前晚出席晚宴,事先張揚不接受訪問,但見他滿面笑容,蜜運中的他心情極好。
林峯與張馨月近日不時被影到拍拖,戀情逐步浮面。資料圖片

林峯與張馨月近日不時被影到拍拖,戀情逐步浮面。資料圖片

楊怡老公羅仲謙近月留港工作,問到兩人是否有更多時間造人?楊怡笑說:「唔好成日問呢啲啦,我走呀!」對於近日有份主演的劇集《再創世紀》收視未如理想,楊怡表示沒有失望,並指收視非自己能控制,只知道口碑唔錯。

採訪:卓寶花

攝影:沈健程




鍾意就快D Share啦!