掃呢頁CODE去手機

2018年9月5日 星期三

娛刺撈飯:養夫千日用在剝蝦?大S撒嬌老婆最識撈 __,大S,徐熙媛,

原來係咁!「吃蝦,一定是男人幫你剝!」台灣女星徐熙媛(大S)嘅「剝蝦論」引起網民洗版式熱議,一派畀Like話佢御夫有道,另一派就狂數佢「公主癌」末期, ...


原來係咁!


「吃蝦,一定是男人幫你剝!」台灣女星徐熙媛(大S)嘅「剝蝦論」引起網民洗版式熱議,一派畀Like話佢御夫有道,另一派就狂數佢「公主癌」末期,手殘唔願郁,當老公係奴隸,宣示主權!剝蝦啫,又唔係當眾剝褲!大家唔好錯重點,佢係話畀大家聽「汪小菲係好男人」,而唔係話「我條命生得好,嫁得好。」榮耀歸於汪小菲,係佢愛家,係佢體貼,我大S做到佢老婆,三生有幸,執到!

大S嘅代表作,係「杉菜」同「汪小菲」:喺偶像劇《流星花園》飾演「杉菜」紅遍兩岸三地;閃嫁「我來自北京」嘅京城闊少汪小菲相夫教子。身為「正菜」嘅大S叫「杉菜」冇叫錯,所謂做人要識變通,真係托杉都要識得轉膊,「剝蝦論」擺明係畀足面,托晒汪小菲大腳,大腳趷起,捧到上天,爭啲去到人性光輝呀!

人夫切忌變透明!

大S簡直將「撒嬌女人最好命」演繹得淋漓盡致!撒嬌,唔係得把口,「你好叻!」、「點解嘅?」一味扮白癡詐無知。蝦,大S識剝,要老公剝,係想令對方時刻都有「分分鐘需要你」嘅感覺。不論男女,都最怕被當透明,當你冇到,睇你唔到,掂行掂過,英雄冇用,邊有癮?好似天王黎明首歌《愛比我重要》咁唱:「待我好 原來愛你比我重要 陪着你才能叫我生命炫耀。」小情小趣,最彰顯到對方嘅重要性。我Nuts哥有次同一對名人夫婦食煲仔飯,淋豉油撈飯呢個動作係個老公做,佢仲笑咪咪話:「老婆唔識撈。」呢刻,我眼前見到嘅豉油變成蜜糖。咪以為佢係暗寸老婆「唔識撈」,查實係「識撈」!呢位太太四肢健全,健步如飛,頭腦發達,就算叻到識飛,都分分鐘需要你,老公先至最重要。

好多人話依家啲男人唔爭氣,幫女人拎手袋,甚至踎低綁鞋帶,肉酸同體貼雖然係一線之差,但每段關係都有自己嘅相處習慣,子非魚安知魚之樂?你話肉麻咩?佢當有趣咪得囉,起碼大家搵到個位互相欣賞,就係呢啲小情小趣,肯為對方付出,關係先會長久。

愛是盲目 鹽醃變嗒糖!

大S收放自如識走位,有時突擊:「有冇後悔娶我?」;有時製造驚喜,感動窩心。有次身在北京嘅汪小菲發住燒講:「老婆,我想食水餃。」大S由台北秒飛過去做一大盆水餃,可見佢並非公主癌乜都唔做、等飯開嘅金絲雀!你有情我有義,愛情係相向,由初時唔睇好,直到依家結婚8年,甜蜜如軟糖,好似大S煮紅豆牛奶,落糖變落鹽,汪小菲話:「鹽跟糖本來就分不出來。」都話愛情係盲目,係包容!做男人,唔使吓吓硬繃繃,時軟時硬,剛柔並重,不言不語也可以溫柔。

見老婆被圍剿,難怪汪小菲㷫過辣雞:「她為我生一對兒女,還去了一趟鬼門關,還不能讓老公幫她剝蝦?」冒住癲癇症發作,生完一個又一個,早排仲搞到小產,唔憂柴憂米嘅大S都搵命博,為乜?愛囉!感情冇對錯,只有珍惜同唔珍惜,正如大S事後話:「剝不剝蝦真的無所謂,只是小菲又知道了一個寵愛我的方式。」人生最幸福嘅時刻,無非就係知道自己被需要,被在意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!