掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

張雨綺:舊愛張雨綺傳家暴 汪小菲懶理攬大S放閃 __,大S,張雨綺,徐熙媛,汪小菲,

雖然呢排都幾敏感,不過汪小菲(右二)一於理懶,繼續晒同大S(右一)嘅合照放閃。「星女郎」張雨綺與商人老公袁巴元喺中秋爆衝突,女方被指喺屋企持刀劃傷老公 ...


雖然呢排都幾敏感,不過汪小菲(右二)一於理懶,繼續晒同大S(右一)嘅合照放閃。


「星女郎」張雨綺與商人老公袁巴元喺中秋爆衝突,女方被指喺屋企持刀劃傷老公背部,事件暫列家庭糾紛調解處理。張雨綺爆出「家暴」後,隨即畀網友翻炒舊聞,而佢嘅舊情人亦走唔甩,例如內地商人汪小菲。張雨綺與汪小菲曾拍拖不足一年,兩人傳因瑣事互摑,後來分手各走各路。而汪小菲現時已娶台灣女星徐熙媛(大S),兩人育有一對仔女,家庭幸福!

對於舊愛張雨綺同老公不和,汪小菲似乎冇放在心頭,佢昨晚喺微博上載攬住老婆大S嘅合照,仲留言:「平平淡淡就是福​​​​」,更透露昨日原來係佢同大S喺8年前見面嘅紀念日。唔少網友都嗌羨慕,大讚佢哋咁多年都仲係咁恩愛,另外亦有食花生嘅網友留言:「汪小菲此刻心聲:娶的還好不是她,不然今天的新聞男主就是我」、「潛台詞:還好不是我被家暴」。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!