網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月12日 星期三

蔡卓妍:做宮女服侍富察皇后 阿Sa:冇問題! __,阿Sa,蔡卓妍,

當阿Sa(中)遇上「富察皇后」秦嵐!藝人蔡卓妍(阿Sa)出席化妝品牌活動,甫到場在場粉絲不停尖叫。問到最近是否在網上教着衫?她說:「唔係教,只係分享吓 ...


當阿Sa(中)遇上「富察皇后」秦嵐!


藝人蔡卓妍(阿Sa)出席化妝品牌活動,甫到場在場粉絲不停尖叫。問到最近是否在網上教着衫?她說:「唔係教,只係分享吓,點知post咗出嚟,好多人send啲相畀我,問咁襯好唔好。(做形象設計?)咁都幾好,都有興趣。」問到有否幫男朋友石恆聰(Anthony)襯衫?她表示亦會,但男友比較樸素,會覺得誇張似明星。問到站她旁邊畀人影相會否驚?她說:「佢慢慢會習慣。」

同近期熱爆劇《延禧攻略》中飾演「富察皇后」的大陸女星秦嵐亦同場,她即表示有追劇,她說:「我未見到容音,好多朋友知我出席都好羨幕,有機會想合作。(要你做宮女呢?)都冇問題。(鬥毒辣呢?)咁要示乎劇本!」阿Sa繼又大讚秦嵐有氣質,她說:「佢感覺好溫柔,好有氣質,呢種氣質唔係人人有,如果我係男人一定追佢,畀佢融化!」同埋還有台灣型男吳尊,她透露已很耐冇見過對方。問到男友會否出現?她說:「咁大個人佢想嚟就會出現,佢都有睇《延》,第一次睇大陸宮廷劇,好驚surprise佢記得晒啲角色。(佢想唔想見吓皇后?)佢比較怕醜,又唔鍾意影相。(怕畀你打?)點會我咁和靄可親。」

另外,最近正在為電影《真.三國無雙》進行後期的導演周顯揚和監製杜致朗夫婦,亦有忙中偷閒出席活動。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!