掃呢頁CODE去手機

2018年9月15日 星期六

【至索姊妹團】伴娘Sammi帶新娘卓韻芝進場 阿Sa話接花球要迴避 __,Sam,Sammi,卓韻芝,許冠傑,鄭秀文,阿Sa,蔡卓妍,

攝影:沈健程 (右)
39歲卓韻芝同34歲從事電影美術嘅「閃電俠」梁子賢已註冊,佢哋今晚無懼山竹吹到香港,一對新人喺中環外國記者會舉行婚禮,鄭秀文(Sammi)做伴娘,蔡卓 ...


39歲卓韻芝同34歲從事電影美術嘅「閃電俠」梁子賢已註冊,佢哋今晚無懼山竹吹到香港,一對新人喺中環外國記者會舉行婚禮,鄭秀文(Sammi)做伴娘,蔡卓妍(阿Sa)同梁詠琪(GiGi)姊妹。阿Sa、GiGi同Sammi都扮靚靚到賀,佢哋接受記者訪問,仲風騷大派心心,阿Sa話:「我哋係最舒服嘅姊妹。」原來婚宴上冇玩新郎,GiGi話:「冇呢part,可能佢錫住新郎。」阿Sa再話:「我哋負責嚟靚,費事玩人玩着自己。」 Sammi就話:「來戥佢開心,佢今日件婚紗好靚,唔捨得玩爆佢。」



阿Sa、GiGi同Sammi異口同聲都話會忙,Sammi話:「伴住佢影相、見證,忙擺甫士,來搞氣氛、吹水。」阿Sa就話可頂酒:「可以頂幾杯。」Sammi話:「我個樣似飲得,我好渣,靚酒咪飲多啲,唔靚唔飲。」人妻GiGi同Sammi可有向新娘阿芝分享相處之道?GiGi話:「之前Bridal Shower分享咗,佢識㗎喇!」Sammi覺得人人唔同:「結得婚,佢諗佢啦。」GiGi大讚阿芝今晚最開心同最神彩飛揚。



問到三女送甚麼賀阿芝?Sammi要保密,GiGi用人情行善,阿Sa話唔知妹要送,冇準備後補:「我哋識於微時。」可會催阿芝生B?Sammi話:「佢想生咪生,唔會特別期待,佢開心就好。」阿Sa被取笑又嚟接花球,Sammi笑佢接埋回家做乾花,阿Sa話:「我問助手,到底我邊個朋友未結婚,應該仲爭祖兒,但一陣我避一避先。」今晚做伴娘嘅Sammi晚宴時要帶新娘進場,佢話有綵排咗一次:「綵排時扮認真走位,好鬆散,最緊要開心,唔好太大壓力,鬆散嚟,鬆散去,鬆鬆散散。」阿Sa取笑阿芝都好鬆散,而GiGi就爆新郎同兄弟都好緊張。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



攝影:沈健程 (右) 許鞍華 許鞍華
鄭秀文、梁詠琪同蔡卓妍擔任姊妹團。

鄭秀文、梁詠琪同蔡卓妍擔任姊妹團。
佢哋向新娘子派心心!

佢哋向新娘子派心心!
Sammi話生b等阿芝自己決定,最緊要佢開心!

Sammi話生b等阿芝自己決定,最緊要佢開心!
阿Sa話要將花球留俾祖兒!

阿Sa話要將花球留俾祖兒!
Gigi話將人情做善事。

Gigi話將人情做善事。



阿芝同梁子賢已註冊為夫婦!

阿芝同梁子賢已註冊為夫婦!
姊妹團話今日好hea!

姊妹團話今日好hea!
阿婆打麻雀,阿芝就喺後面搞搞震

阿婆打麻雀,阿芝就喺後面搞搞震
陳健安(On仔)

陳健安(On仔)
郭啟華

郭啟華
蔡一智

蔡一智
徐天佑

徐天佑
田蕊妮

田蕊妮
黃耀明

黃耀明

鍾意就快D Share啦!