網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月14日 星期五

話紅姑一分鐘攝影展 甘比Sammi嫌作品太少 __,Sam,Sammi,甘比,紅姑,許冠傑,鄭秀文,鍾楚紅,

紅姑開攝影展,Sammi與甘比不但現身撐場,更拍片出post幫手宣傳。互聯網圖片
紅姑開攝影展,Sammi與甘比不但現身撐場,更拍片出post幫手宣傳。互聯網圖片鍾楚紅前日於灣仔開攝影展,兩位好姊妹鄭秀文(Sammi)與陳凱韻(甘比 ...


鍾楚紅前日於灣仔開攝影展,兩位好姊妹鄭秀文(Sammi)與陳凱韻(甘比)齊齊出席撐場。其實紅姑並非第一次開攝影展,四年前她先後於香港及台灣開過「To Hong Kong With Love」將香港風土人情藉相片表達,而今次攝影展則以「Cherie Chung Pour Studio 22」命名,九張相片是她旅行的風景相。



紅姑的作品是她旅行時拍攝的風景相。攝影:陳慧安 紅姑的作品是她旅行時拍攝的風景相。攝影:陳慧安
Sammi發揮搞笑本色,指紅姑攝影展很快便看完。

Sammi發揮搞笑本色,指紅姑攝影展很快便看完。
甘比(左)和紅姑老友鬼鬼,身體力行支持活動。

甘比(左)和紅姑老友鬼鬼,身體力行支持活動。

拍兩短片推介

紅姑開攝影展,甘比於Ig貼了三人合照留言︰「撐紅姑,又有攝影展」而Sammi就更鬼馬,於Ig貼相之餘更搞笑謂︰「哈哈!紅姑九幅作品,三條女士好快睇完。好省時!」之後貼了一條片,片中紅姑先說︰「MAISON 22」之後Sammi搞笑說︰「咁就可以睇到呢九張佳作,其實一分鐘睇完,好值得嚟睇,一啲都唔嘥時間,仲有好多嘢買呢度,有日用品、食物、文具,暫時冇我張唱片買,哈哈哈,拜拜!」

之後Sammi再拍一條片繞場一周,落力展示紅姑靚相兼大力推介︰「我哋嚟撐紅姑,一個小小嘅真係好小,得九張作品嘅作品展,雖然好少得九張,大家睇吓,一眼睇晒,其實都唔使嚟,哈哈哈,睇完,三秒就睇完,紅姑好鍾意影相,成日去旅行。」紅姑說︰「𠵱度係影番嚟嘅法國南。」



笑甘比係助手

接着,Sammi繼續講笑說紅姑是攝影師,甘比是攝影師助手,而自己則是攝影師助手阿媽,並呼籲大家有興趣就到灣仔聖佛蘭士街的展館逛逛。

撰文︰祖李




鍾意就快D Share啦!