掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

【戥Steven sad】入住關智斌靚裝大屋 張致恆連聲讚嘆:呢度咁靚咁大 __,張致恆,關智斌,

關智斌、張致恆兩個加埋成70歲再度同居,不過今次唔係入住公司安排嘅住所,而係Steven搬入Kenny嘅新居。Steven未正式入屋,單單喺大樓門前已 ...




關智斌、張致恆兩個加埋成70歲再度同居,不過今次唔係入住公司安排嘅住所,而係Steven搬入Kenny嘅新居。

Steven未正式入屋,單單喺大樓門前已經嘩嘩聲大讚Kenny住得好靚、好豪、好高級。之後Kenny又問:「咁你仲想唔想同我一齊住呢?」Steven就答:「緊係想啦,呢度咁靚咁大。」

或者Steven只係單純地讚嘆,不過唔知點解總有啲替佢難過,因為大家都係Boy’z出身,而且Steven以前都係靚仔一名,但佢兩兄弟嘅發展越嚟越有距離,Kenny撈到喺大陸薄有名氣,依家住得起一間靚屋,而Steven嘅事業就繼續浮浮沉沉 就當係外人多事諗多咗啦,學Steven話齋:「我自己住不知幾開心呀!」

Anyway,兩子再度同居,第一日已經開始吵吵鬧鬧,Kenny更不自覺流露好多平時見唔到嘅真性情,相當搞笑。不過,咁樣反而更突顯出佢哋friend底感情好。

即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!