掃呢頁CODE去手機

2018年9月1日 星期六

工藤佑采:【Switch黑面Mode】工藤佑采終於笑了 __,工藤佑采,

工藤佑采落選港姐工藤佑采,早前因為港姐決賽落選後仲要跳舞做布景板,黑面兼甩Beat成為城中詰題,除咗唔少網友關注之外,連歌手張敬軒都喺IG轉咗佢個頭像 ...


工藤佑采


落選港姐工藤佑采,早前因為港姐決賽落選後仲要跳舞做布景板,黑面兼甩Beat成為城中詰題,除咗唔少網友關注之外,連歌手張敬軒都喺IG轉咗佢個頭像,仲話有留意佢添!

大讚靚女

事隔幾日,工藤佑采終於識笑!今日佢喺IG上載兩張自拍照,見佢雖然貫徹Cool爆形象,但展露微微笑容,唔少網友大讚佢靚女,有網友話:「點解我會覺得黑面會靚女啲」,亦有網友話:「其實你笑仲好睇呀,笑多啲」,持正反兩極態度,但點都好啦,唔知工藤佑采會唔會加入娛圈,以黑面突圍而出呢?

不甘被屈

另外,有指港姐當晚,落選嘅佢拒絕出場跳舞做布景板,搞到一班工作人員束手無策,好在氹咗佢好耐先肯上台跳舞。對此工藤佑采喺社交網澄清,話絕對冇嘅事,仲鬧爆唔鍾意佢都唔使咁樣嚟話佢:「TTv都幾有趣~ 個處理方法都幾好喎丶我幾時有拒絕過落選之後要上台跳舞? 我哋幾個落咗選嘅女仔包括我在內,明明喺後台哭完都上台跳舞!講到好似佢哋束手無策咁!總要如簧之舌咁?好辛苦先叫到我上台?唔鍾意我都唔使黑我㗎~TTv比賽咁多奇怪事情我都冇講出嚟,比賽最後一個星期要冇跳舞底嘅我哋學四個舞~你期望可以跳到dancer咁,TTv根本就是佢唔要你丶都唔畀生路你行~」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!