網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

同前港姐冠軍蜜遊造人TBB 奀星溝掂女神 __,女神,港姐,

同前港姐冠軍蜜遊造人 TBB 奀星溝掂女神
同前港姐冠軍蜜遊造人 TBB奀星溝掂女神前港姐冠軍於社交平台分享性感水著照,原來她去了峇里島旅遊,真係讓大家的眼睛「去旅行」啊。亦有傳係順道同TBB奀 ...


同前港姐冠軍蜜遊造人 TBB 奀星溝掂女神





前港姐冠軍於社交平台分享性感水著照,原來她去了峇里島旅遊,真係讓大家的眼睛「去旅行」啊。亦有傳係順道同 TBB 奀星蜜遊造人?




打工仔最怕星期一,因為又要開工做嘢喇!不過唔緊要,前港姐冠軍兼花旦朱晨麗就同大家打打氣,佢喺IG上載性感水著照。「好索啊!」

相中的她微側身單手撥髮甫士,大騷巨胸纖腰,留言:「用微笑面對每一天!來,深呼吸放鬆一下吧」!



由於網民反應奇佳,朱晨麗再貼多幾張不同甫士的泳照,更留言:「送多張俾努力奮鬥的你」,令到好多網民都表示「一地鼻血」

她分享最後一張時說:「霸住你地嘅屏幕唔好意思,保證係最後一張了。」



朱晨麗新劇《棟仁的時光》中飾演鋼管舞女,佢拍呢套劇令佢練到成身肌肉。



《棟仁的時光》入面朱晨麗要跳鋼管舞,需要用好大力量去夾住鋼管,為咗練手力,朱晨麗每日狂舉啞鈴!



外表斯文乖仔的何廣沛,雖然一直聲稱單身冇拍拖,但實情拍《超時空男臣》時假戲真做,竟與對手朱晨麗暗撻逾半年。

有指他們日對夜對,加上多場親熱戲催情之下,成功撻着,不過何廣沛因為不想錯失上位機會,怕姊弟戀見光死,只好將近一年的戀情收埋。



朱晨麗早前在《萬千星輝頒獎典禮2017》爆冷得到「最佳女配角」時,於台上獲何廣沛送花!

朱晨麗因為要拍攝新劇《多功能老婆》,而要狠心將頭髮剪短,於是放假到峇里島旅遊,順便派女神福利等大家眼睛「去旅行」。

亦有傳朱晨麗同何廣沛以旅遊為名,順道蜜遊造人為實?唔係掛!
















鍾意就快D Share啦!